Ik word in november 36, maar wordt meestal ook een stuk jonger geschat. Komt misschien ook wel doordat m'n vriendenkring heel divers is qua leeftijden. Op werk denken veel mensen nog steeds dat ik nog 30 moet worden en af en toe lijkt het inderdaad alsof ik minder serieus genomen word, maar dan stuur ik het gesprek gewoon aan op iets waardoor ik m'n leeftijd 'verraad' (in 1995, toen ik eindexamen deed... o.i.d.) en dan zie je ze ineens rekenen en nadenken, hahaha Ik heb het eigenlijk nooit echt vervelend gevonden, want ik trok vroeger al met jongere mensen op en vond dat wel prettig en ik had toch altijd m'n ov-kaart bij me om me te legitimeren, dusss... Inmiddels denk ik trouwens af en toe wel: hallo, zie je die kraaienpootjes naast m'n ogen niet ofzo? Of m'n grijze uitgroei, hahaha (ik werd op m'n 23e al grijs en kleur m'n haar om die reden al heeeeeeeel lang)
Ik ben altijd jonger geschat dan ik was / ben. Heb daardoor ook altijd relaties met jongere jongens / mannen gehad. Ik zou niet weten hoe het is met een oudere man, haha! Meest duidelijke voorbeelden: Het eerste vriendje na mijn scheiding (heb het er even van genomen uhum.. ) was maar liefst bijna 14 jaar jonger (Engelsman) en daarna kwam er nog eentje langs van 12 jaar jonger. Het waren ook gewoon relaties van resp. 11 en 6 maanden, dus wel iets meer dan een scharrel. Uiteindelijk strandde mijn relatie met de 14 jaar jongere man door de afstand, ik was destijds meer in Engeland dan hier en dat is leuk als je nog alleen maar verliefd bent, op een gegeven moment begin je dingen van thuis te missen. De andere relatie ging over doordat we toch in een andere fase van ons leven zaten en ook de afstand gedeeltelijk (ik in Friesland, hij in Limburg) maar we zijn eigenlijk nu weer zoals we begonnen zijn; als hele goede vrienden en dat is wel erg fijn. En toen leerde ik mijn huidige vriend kennen en die is 4 jaar jonger. Komt wel iets meer bij mij in de buurt dus. Ik ben 41 maar schijnbaar nog lekker jeugdig (puber stiefzoon schaamt zich regelmatig voor m'n buien) voor mijn leeftijd en word nu vaak niet ouder dan een jaar of 34 / 35 geschat. Hélemaal ok nu.
kom je niet vanaf, mijn oma is 83 en moet pasje voor 65+ laten zien. Nu ben ik 28, vorig jaar werd ik geweigerd bij de bios voor een film van 16 jaar en ouder, dus ik maar mijn rijbewijs tevoorschijn getoverd. Ik kijk er niet meer van op, of ik nou een pak rookwaar voor mijn man haal, probeer een club binnen te komen, of drank wil halen. Ik heb altijd legitimatie op zak. (moet toch tegenwoordig) Het wordt niet leuk lijkt mij. O ja nu ach kijk een tienermoeder zwanger, arm kind... pffffffff
Hahahah, heel erg herkenbaar. Bij mij vallen ze bijna van hun stoel af, 'jezus die tienergriet heeft al een kind en is weer zwanger!' hoor je ze bijna denken. En dan nogniet eens gesproken over dat gesmoezel van mensen en de valse blikken alsof ik iets fouts heb begaan. Soms zeg ik er wel gewoon wat van hoor.
Wat dacht je van ow die heeft vast een oudere man voor het geld whahaha.... Ik uhm ja ik ben bijna 30 en nu jij weer Had ze niet van terug whahahaha. Ik zeg er ook wel eens wat van, vooral als ze net te hard roddelen. Vorige keer met mijn nichtje (7) en neefje (4) erop uit en dan zwanger. Lijken heel veel op onze kant. dus die spelen in de speeltuin. Zegt zo;n mens hardop jij was er ook vroeg bij. Ik zo terug gezegd, ja met 13 kreeg ik de eerst whahaha ze pakte haar kind en vertrok, want dan moest ik wel uitschot zijn
Soms kan ik er om lachen soms word ik er moe van. Soms zeg ik ook, dus jouw leven is zo saai dat je achter een rug van een onbekende om moet roddelen. Zodat je nog wat te vertellen hebt. Ben ik blij dat ik niet in jouw schoenen sta en dan ben ik in ene niet lief meer??
Ik word er altijd moe van eigenlijk, lol.. Soms kan ik er achteraf wel om lachen om bepaalde dingen. Maar de negatieve onzin kan me echt heel kwaad maken en mijn vent ook. Vandie creepers die je nog nooit eerder hebt gezien die zich dan druk gaan maken om je leeftijd, *kots*. Ik loop alleen even langs in de supermarkt hoor?! Gelukkig heb ik een grote b*k, dat red me altijd wel en jou duidelijk ook.
whahaha werd van de week nagefloten door zo'n hangjongen, nooit eerder gezien, dus ik draaide me om met mn dikke buik en zeg zo keihard ik had je moeder kennen wezen! Heb eens wat respect voor het vrouwelijk geslacht whahahahaha je had zijn hoofd moeten zien In de karwei nog met mijn man, echt door die stelling heen, zo dat zal haar sugar daddy wel zijn... ik zo wat?! Zeg dat nog eens in mijn gezicht, want jij kent mij niet, maar jij bent echt heel laag bij de grond om dat alleen al te denken, laat staan hardop te zeggen. Mijn man moest ik echt tegenhouden, whahaha hij zou haar aanvliegen om zo'n opmerking. Je kunt van alles tegen hem zeggen maar over zijn vrouw.... nee.... Hij heeft de situatie wel even 'vriendelijk' op z'n militairs uitgelegd. Ze wist echt niet meer waar ze het moest zoeken. Dat ik er last van heb is 1 maar dat mijn man er ook nog bij betrokken wordt, blegh
Ohja, die sjans met pubertjes is ook altijd leuk. Soms voel ik dan gewoon een soort plaatsvervangende schaamte. Voor ik zwanger was had ik wel is vandie flirtende 16jarige achter me aan, noujah zeg... Wel lullig wat er gebeurde in Karwei. Hier hebben zulke situaties wel eens de hele dag weten te verpesten. Gelukkig schrikt mijn man mensen nogal af met zijn uiterlijk dus vaak is het snel klaar.
hihi mijn man kan het ook, maar dan moet hij ook uitkijken dat hij niet doorschiet en netjes blijft Anders stomp hij iemand door de stellingen en dat is ook niet aardig whahaha. Mooi man van die mannetjes, echt super grappig... Straks achter de kinderwagen, krijg je maar daar voel ik toch niets van dat je een kind heb whahahaha zal je zien, dan komt de volgende grapjas.... Zo kunnen we inderdaad bezig blijven en het gaat echt niet over....
Ik ben 32, meestal wordt ik rond de 21 geschat. Mijn dochter is 8, als we samen in de stad lopen zie je mensen vaak kijken... Laat staan als ik met alle 3 onze kinderen op pad ben. Vorig jaar was onze dochter bij een vriendinnetje spelen en werd daar door een hond in haar gezicht gebeten, we moesten toen naar de ehbo en mijn moeder ging mee, een chirurg kwam kijken of het gehecht moest worden (gelukkig niet) en ging tegen mijn moeder uitleggen hoe de wond verzorgd moest worden... en ik stond er naast... Toen ik zwanger was voor mijn dochter werd er door een kennis van een vriendin ook de opmerking gemaakt dat ik zeker ook een tienermoeder was? Ehm was bijna 24, viel wel mee dus....
Janineke jou zou ik jaartje of 22-25 geven. Maar ik denk dat het ook komt door je (mooie) lange haren? Misschien als je haar wat korter zou zijn, een wat 'ouwelijker' kapsel zoals ik dat noem haha dat het je gezicht ook zou doen veranderen. Dani11, heb ik al eerder gezegd, jou vind ik een mooie pittige vrouw om te zien, met een gaaf gezicht. Zou jou rond de 28 geven. Pinter, ik had je niet jonger geschat dan 30, had je 30-32 gegeven zo. Maar dat heeft niet te maken met dingen waar vrouwen zich na hun 30ste druk over gaan maken (die zie ik namelijk niet in jouw gezicht op de foto), maar je (wijze) uitstraling meer.
@pinter ik vind je er niet jong uit zien hoor, idd gewoon een jaar of 30. Maar als je klein ben schatten ze je idd vaak jonger, alsof we nog groeien (in de lengte) naar mate we ouder worden!
Wij worden meestal ook veel jonger geschat ( zus, broertje en ik) Vanaf 30 is het best leuk om jonger geschat te worden ( meestal ben je dan een stuk zelfverzekerder) Mijn zusje moest de laatste keer toen ze bier haalde in de supermarkt ( voor haar vriend in Zweden) zich legitimeren of ze wel 18 was ( ze is 31)