Altijd de 15e van de maand, tenzij de 15e op een zaterdag valt. Dan krijg ik m'n salaris de 14e. Als het op een zondag valt, krijg ik het de 16e
Zo rond de 24/25/26 ste, altijd vlak voor het weekend, ik heb m'n loonstrook van deze maand al ontvangen. ( wat een tegenvaller, zelfs met vakantiegeld, ze hebben een correctie moeten doen )
Normaal rond de 24e maar deze maand op de 22e. Ik denk omdat dit voor het weekend en Pinksteren valt. En vakantiegeld erbij!
Ik werk op een zeer klein kantoor en mijn werkgever had er een handje van om mijn salaris zo laat mogelijk over te maken, bij voorkeur op de laatste dag van de maand (en soms had ik het dan zelfs nog niet). Werd er nerveus van, aangezien ik natuurlijk ook allerlei rekeningen te betalen heb en te maken heb met automatische incasso's. Na er -tig keer wat van te hebben gezegd, wordt het nu eindelijk wat eerder overgemaakt, al moet ik het nog wel steeds in de gaten houden.
Het salaris van mijn man wordt altijd de laatste vrijdag van de maand gestort. Ik krijg om de 4 weken salaris op de donderdag.
Bij mij de 23e tenzij dat in het weekend valt, dan wordt het de vrijdag ervoor gestort. Met feestdagen wordt er vaak iets eerder gestort, om zeker te zijn dat het personeel geld ter beschikking heeft. Mijn man krijgt zijn salaris rond de 25e
Bij mij in 2 keer, rond de 10e en het eind van de maand. Bij mijn man in 3 keer, de 10e, de 15e en einde van de maand. Heel irritant, moet continu de rekening controleren en betalingen spreiden over de hele maand.