Delta stopt met uitzenden discovery

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door einad, 2 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Het hangt er helemaal vanaf hoe lang je vervolgens verplicht bent bij je nieuwe aanbieder te blijven.

Als je een contract moet tekenen van minimaal een jaar, is dat een heel ander verhaal dan wanneer het maandelijks opzegbaar zou zijn.

2. Ik bedoel meer..
    Hoe groot is de kans dat als je daar lid zou worden de zenders daar ook uit de pakketten gaan verdwijnen omdat Discovery teveel ervoor vraagt.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Oh, dat is wel balen, ik kijk erg veel Discovery. Om sport geef ik niets. Zelf Ziggo, natuurlijk wel een grotere aanbieder, ik denk dat het daar minder snel geschrapt zou worden, maar die zekerheid is er niet.

4. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Die kans is altijd aanwezig, maar in het artikel zeggen KPN en Ziggo dat de zenders bij hen (voorlopig) wel te zien blijven.

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik vraag me ook af of overstappen zin heeft. Ik las ergens dat het contract met kpn later afloopt, dus best kans dat ze dan ook stoppen met discovery. Ligt aan de rede, als het echt zoveel duurder geworden is zal dat wel, maar ik vraag me af of dat de rede is. Ik ben al jaren klaar met delta, maar er zijn verder geen goede opties en dat weten ze bij Delta ook wel.

Deel Deze Pagina