Er kwam iets uit me!

Discussie in 'De lounge' gestart door Assi, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Verlies al enkele dagen oud bloed terwijl ik aan de pil ben, nu anderhalve maand. Maar gisteravond liep ik naar huis en ineens voelde ik wat warms naar buiten glibberen. Gelukkig was ik al bijna thuis.
    Ik schrok me wild toen ik een groot stuk vleesachtig iets in mijn slip zag liggen. Het leek op een klein kipfiletje (7 cm. ongeveer)...maar dan op sommige plaatsen doorbloed, alsof er aders doorheen liepen.

Mijn vriend vond het erg lijken op een nageboorte, maar dan in het klein. Verlies nu nog steeds een beetje oud bloed. Geen pijn ofzo.

Kan me herinneren dat iemand hier dezelfde ervaring heeft gehad?

Ik had de afgelopen 2 maanden veel last van misselijkheid en vage buikklachten. Dat is sinds een week over. De huisarts dacht aan een infectie van darmen of maag.
    Twee weken terug heb ik een uitstrijkje gehad voor bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker, had een oproepje gekregen per brief zoals elke vrouw vanaf de 30 jaar. Ze ging met een harde borstel mijn baarmoedermond in en draaide met dat ding 10x rond. Niet prettig. Ze kwam ook bijna mijn baarmoedermond niet in, zei ze.

Kan dit bepaald soort weefsel losmaken?

Ik maak me niet ongerust, vond het wel zeer schokkend zoiets te verliezen. :$

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Misschien een rare vraag maar zou het niet kunnen zijn dat je zwanger was en dat dat niet goed is gegaan?
    Anders maandag even langs de ha?

En normaal maakt een uitstrijkje niks los want het wordt echt vooraan bij de baarmoedermond geschraapt dus niet echt er in zeg maar

3. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    De vraag die Blair stelt komt inderdaad ook bij mij op.
    Voor de zekerheid langs de huisarts?

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb met een ongesteldheid ook wel eens dat er een flink stuk weefsel uit komt.

5. Within

Within Niet meer actief

Bij mij ook dezelfde vraag meteen.. Heb hetzelfde gehad 5 jaar geleden en dat was een miskraam.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    7 cm is ook best wel groot zeg! Ik zou de huisarts bellen.

7. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ik denk aan een miskraam meis

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Kaan baarmoederslijmvlies zijn.
    Als je aan de pil bent word dit stugger en vaak ook veel. En dat kun je verliezen.

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Niets meer aan toe te voegen .

10. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Sowieso langs de h.a.! Maar ik denk ook aan de miskraam..

11. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Het was geen stolsel, maar echt een taai stukje vlees. Had het tussen mijn vingers en kon het niet uit elkaar trekken.

Had het in eerste instantie in een potje bewaard met water, maar vlak voor het slapen gaan heb ik het door de wc gespoeld.
    Zal idd. wel een stuk weefsel zijn wat losgeraakt is.

12. Tese

Tese Niet meer actief

Als het 7 cm was had het met een miskraam ook al armpjes en beentjes moeten hebben. Dus ik denk niet dat dat het geweest kon zijn.

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hoeft niet perse.. Als het een niet goed ontwikkeld kindje is hoeft het niet perse armpjes en beentjes te hebben.. Maar ik denk dat je dan mogelijk wel iets had kunnen zien waarbij je enigzins een embryo kon zien

14. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Heb ik ook een keertje gehad maar dat was na een miskraam. De gyn zei toen dat het een stukje weefsel was geweest, niet noodzakelijkerwijs het vruchtje zelf maar een taai stuk baarmoederslaijmvlies of zo.

Het kan denk ik niet komen door een uitstrijkje. Alhoewel, als ze moeite hadden met in de baarmoerhals openen kan het idd misschien wel zo zijn geweest dat je zwanger was, want dan sluit de boel ook af.

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik herken het ook maar ook door mijn mk, vooral het stukje dat het leek alsof er aders doorheen liepen. En het gevoel wat je erbij had...
    Maarja ik heb geen idee, is wel schrikken zeg jeetje! Ik denk dat ik het bewaard zou hebben voor de ha maarja daar is het nu te laat voor.
    Zou je geen zwangerschapstest kunnen doen? mocht het zijn misschien pies je een vaag streepje, dan weet je ook wat meer.

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Bij mij kwam er vorige jaar nog iets uit. Ik schrok er van en dacht dat ik miskraam had, maar op google vond ik een foto dat erop leek en het was een weefsel ofzo iets.

17. Babystew

Babystew Niet meer actief

Heb je er geen foto van gemaakt om aan de huisarts te kunnen laten zien?

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Nee want ik had het gelijk doorgespoeld, wel dom van me. Heb jij geen foto?? Zodat wij kunnen zien..

19. Babystew

Babystew Niet meer actief

Bedoel je mij? Ik doelde op TS eigenlijk haha. Bij mij is er (gelukkig!) nooit zoiets uitgekomen dus heb ook geen foto. ;) Maar misschien kan je die online foto die je gevonden had nog vinden? Dan kan TS vergelijken.. Ik weet wel dat baarmoederslijmvlies soms inderdaad heel dik en stevig kan zijn.

20. MLkids

MLkids Niet meer actief

Ik zou nu een testje doen!

Ik denk dat je een miskraam hebt gehad door het uitstrijkje.

Deel Deze Pagina