wat nog veranderen aan dit schema? (9 maanden)

Discussie in 'Voeding' gestart door silly88, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    hij zit op 4 melkvoedingen maar zo is het al een hele tijd eigenlijk. is dit goed of vergeet ik iets, of kan ik beter wat eraan veranderen. blijf het liefst wel zoveel mogelijk bv geven maar met de laatste voeding van de dag is ie altijd moe en chago. en aangezien hij heel ongeduldig is werkt dat gewoon niet met bv (trage tsr)
    dit is ons schema (ongeveer dan)

6.00 borstvoeding
    9.15 fruit
    12.15 2 boterhammen & kv (180+6)
    16.00 borstvoeding
    18.00 avondeten & toetje
    19.30 kv (180+6)

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hij krijgt 5x zuivel zie ik.

Mag ik vragen waarom je 2x kv bent gaan geven?
    Probeer anders aan te leggen op verzoek.
    Misschien gaat de bv van 4 uur er dan af en kan je hem een slaapborst geven?

3. fafje

fafje Niet meer actief

#3 fafje, 29 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2011
    mijn zoontje krijgt nog 2 melk voeidngen

0730 brood+thee
    0930 fruit
    1230 melk
    1400 brood+water
    tussendoortje
    1730 avondeten
    1930 melk

staan jullie 6 uur op gelijk?

anders kan je mss om 14u eerst borst aanieden en daarna pas brood...en evrvalt dat middag flesje

4. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    het gaat hier al maanden niet echt goed met de bv, met name dus de TSR in combi met ongeduldig kind. zeker de laatste voeding, het scheelt mij en hem een hoop stress en frustratie. daarom eigenlijk. elke keer weer hetzelfde verhaalmet de voedingen.
    wil de laatste met de fles erin houden en dan misschien die van 12.00 uur vervangen door bv. het liefst zo veel mogelijk bv
    aleen doordat ik erg veel aan mn hoofd heb op het moment gaat het nu nog slechter. ik ben zo gestresst door van alles. vanmorgen om 5.00 was er na 50 min nog steeds geen tsr :( en toen waren we allebei overstuur..op zo'n moment vind ik het dan zo sneu voor hem en wil het liefst de fles pakken voor hem

na de (vroege)ochtend voeding gaan we gewoon weer naar bed. meestal tot 8.30. dan leg ik hem naast me in het grote bed om even rustig wakker te worden en dan gaan we naar beneden

ja moet een beetje gaan schuiven denk ik

5. fafje

fafje Niet meer actief

anders probeer je een dagje tussendoor in te lassen, alleen maar bv geven, vaak aanleggen, mss krikt het dan toch wat op..e kotm je tsr weer sneller...lastig hoor..tis telkens zoeken naar wat fijn werkt enz...en kolven doe je niet!?
    mss kan je kv momentjes later wat kolven en wat opsparen ofzo

sterkte en succes1

6. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    nee ik had een kolf maar die heb k niet meer eigenlijk. op het laatst kon ik al het gekolfde weggooien omdat ie het niet wilde hebben en dat vond ik zo zonde :) ben er toen eigenlijk mee opgehouden

morgen misschien maar even zo'n dagje doen. alleen is het de pest, dat als ihet te lang duurt, hij zich gewoon weg draait en stopt met drinken.

morgen gewoon eerst bv geven en daarna zn boterhammen. alleen normaal drinkt ie het altijd bij zn boterham

Deel Deze Pagina