Afgelopen 5 dagen had ik last van lichtbruine afscheiding, heel weinig. Voor dit begon met afvegen heel klein beetje lichtroze. Over paar dagen is mijn nod. Wat zou dit zijn. Heb trouwens vanmiddag met earlytest negatief getest. Een innesteling is toch donker? En kan het zijn dat als je te kort na innesteling test deze negatief is? Tenminste als dit een innesteling is, 8 dagen na ovulatie.
Hoi linneke, Tja eigenlijk kan ik je hierover geen zeker antwoord geven! Het kan alle kanten nog op, het zou theoretisch wel te vroeg kunnen zijn om positief te testen.. Maar eerst je nod dag afwachten en als je daarna nog niet ongesteld bent, kun je nog eens testen. Dan weet je het zeker! Ik hoop voor je op'n positieve test! Laat je nog weten!!? Duimen draaien hier...
Ik had altijd voordat ik ongesteld werd lichtbruine afscheiding. Bij de poging waar ik zwanger van ben geworden geen lichtbruine afscheiding wel flinke steken in mijn buik gehad rond de datum van innesteling.
Ik heb net als Fireangel elke maand lichtbruine afscheiding, soms begint het al een dag of 3 na mn eisprong, soms pas 2 dagen voor ik ongesteld wordt. Maar ja, het kan ook bij iedereen wat anders betekenen.
Ik weet niet wat het was. Heb het nog nooit gehad. Heb het een weekg gehad en ben toen ongesteld geworden. Helaas