dag dames, ik ben vandaag 1 dag overtijd. Helaas heb ik vanochtend een negatieve test gehad (clearblue). Ik las dat je beter 3 dagen kan wachten voordat je weer test. Nu vraag ik mij af of ik niet beter een week kan wachten of kan het geen kwaad om over 3 dagen te testen? groetjes Lisa
hey meis je kan gewoon over 2 dagen weer testen het hcg gehalte in je urine verdubbeld elke 2 dagen dus suc-6 ermee
Hoi, Ik heb hetzelfde. Ook getest met clearblue. Negatieve test. Ik was 5 dagen overtijd toen ik de eerste keer testte. Ik wacht nu tot komende zaterdag. Ben dan 12 dagen overtijd. Dan moet hij toch betrouwbaar zijn zou je denken! Wanneer ga jij weer testen? Hou me op de hoogte!
twigger82: dank je wel, dat is fijn om te weten. Hopelijk heb ik binnenkort een positieve test manon77: verwarrend he, om een negatieve test te hebben en toch niet ongi te zijn? mocht er nog niets zijn zondag dan ga ik testen. Succes zaterdag. Hou je mij ook op de hoogte? groetjes Lisa
Ja.. erg verwarrend! Ik ga denk ik zaterdag wel testen idd... maar ben gewoon bang om weer een negatieve in handen te krijgen. Als ik dan nog steeds niet ongi ben, dan maar ff naar de HA. Ik hou jou ook op de hoogte natuurlijk! Ga je weer met clearblue testen of pak je een andere? Ik heb nu die digitale met woorden...
hi Manon, ik heb er aan gedacht om een digitale te kopen maar ik heb nog een ' gewone' test. En ik vond de eerste ook wel erg duidelijk (niet dat ik het antwoord kreeg dat ik wilde maar toch... ). Ik kan me heel goed voorstellen dat je zaterdag wilt testen. Je bent dan 12 dagen over tijd. Ik zou het denk ik dan ook doen. Omdat ik nu al weet dat ik dan niet durf hou ik zondag aan. Is net ietsje verder weg Ik was vanavond op kraamvisite en zij vertelde dat zij ook 1 dag overtijd negatief teste. klinkt hoopvol he? vlindertje85: jij ook succes. Ik hoop dat we alle drie van het weekend een positieve test krijgen! groetjes Lisa
Nou.. het wordt een spannend weekend! Mijn vriend zegt dat we beter volgende week kunnen testen..maar dat duurt me veel te lang! Erg spannend allemaal! Ik denk dat ik gewoon met clearblue digitaal test en dan eventueel daarna nog met een andere... of zal dat geen verschil maken? (ja... je houdt overal rekening mee!
Ik ben ook overtijd, heb vanmorgen voor de 2de keer negatief getest, word er niet echt vrolijker van. Ik heb al wel sinds zondag het gevoel dat ik ongesteld moet worden en heb 2 keer met afvegen veels slijm en een heel erg klein beetje oud bloed gehad. Ik ga het weekend nog een keer testen dus ben benieuwd. Ik hoop voor jullie dat jullie allemaal snel positief testen of in ieder geval duidelijkheid hebben.
Hebben jullie er ook wel eens aan gedacht dat je niet zwanger zou kunnen zijn? Het is niet rot bedoeld hoor, maar ik lees maar dat iedereen na negatieve testen door blijft testen. Ik zou zeggen negatief is negatief - uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Pim
dag Pim, Ik begrijp wat je bedoeld. Mijn cyclus is regelmatig. Ik weet dat het kan zijn dat ik over een paar dagen alsnog ongesteld wordt en dat hou ik me ook voor. Dan is de teleurstelling niet zo groot als het komt. En daarom heb ik het bij 1 test gelaten. Maar wat doe je als je na een periode nog niet ongesteld bent? Nog steeds vanuit gaan dat je ongesteld wordt? het lijkt mij dan logisch om een test te doen om na te gaan of je zwanger bent of niet. Daarom heb ik de vraag gesteld wanneer je weer kan testen. Ik ben niet van plan om na twee dagen ofzo een tweede test te doen en bekijk per dag hoe het met mijn lichaam gaat. Ik heb voor mezelf zondag aangehouden maar dat kan ook zomaar pas volgende week zijn of helemaal niet omdat ik ongesteld ben geworden. Niet rot bedoeld, maar er zijn zat vrouwen die na een aantal dagen pas genoeg hcghormonen hebben om een positieve test te krijgen. Ik heb gisteren nog een vrouw gesproken die dat ook had en zij heeft nu een hele mooie baby. Ik weet dat dit helemaal niet hoeft te gelden voor ons, voor hetzelfde word ik vandaag ongesteld. Maar iedere vrouw die bezig is met zwanger worden en over tijd is mag toch hopen op een zwangerschap?
Ik denk er zeker wel over na maar je blijft er wel op hopen althans dat heb ik. Ik heb liever dat ik vandaag ongesteld word en weet waar ik aan toe ben maar helaas heb ik dat niet voor het zeggen.
Elisabeth, ik snap je reactie en ik kan me je gevoel/hoop ook best voorstellen (probeer op het moment ook weer zwanger te raken), maar het lijkt er soms of alsof mensen een negatieve test gewoonweg niet willen geloven. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Pim
ja, daar heb je gelijk in Pim. Het lijkt me overigens heel erg frusterend om steeds negatief te testen. Dit is mijn allereerste test in de hele periode dat we bezig zijn en ik vond dit al heel vervelend. Ik heb binnenkort een uitstrijkje (leuk 30 worden ) en moet dan wel weten of ik zwanger ben of niet. Maar ja, de dokter mag tegen die tijd wel zeggen wat dan het beste is.
Hallo dames! @Pim: Natuurlijk ga je er vanuit dat je ook niet zwanger bent. Maar als je daar al vanuit gaat hoef je niet te testen en ook niet zo te kletsen op de site. Ik neem aan dat iedereen hier graag zwanger wil worden en dan is positief blijven wel een hele belangrijke eigenschap! Ik snap aan de ene kant je reactie maar aan de andere kant ook niet. Iedereen heeft in zijn achterhoofd wel dat diegene ook nog gewoon ongesteld kan worden. Maar tot het tegendeel is bewezen blijf je hopen! @Elisabet: Volgens mij denken we er hetzelfde over! Als je zwanger bent mag je idd geen uitstrijkje laten doen, heb ik me laten vertellen. Dus als er bij nog geen zekerheid is ivm ongesteld worden of testen dan zal de HA zeker een boedtest doen!
Hoi Manon, ik heb de huisarts vanochtend gebeld. De assistente die de uitstrijkjes doet zei dat ik zondag moet testen en dan maandag even bellen. Als het zondag weer een negatieve test is dan maken we een afspraak voor een uitstrijkje en zien we tegen die tijd wel wat de stand van zaken is. Maar goed, we weten het hopelijk gauw genoeg! heb je je vriendje al kunnen overtuigen dat zaterdag een mooie dag is om te testen?
JA! Gelukkig wel! Nu maar hopen dat het een positieve test is! Jij gaat dus voor de zondag nu begrijp ik? Succes ermee en ik hoor het wel van je!
Mijn test was negatief... Lekker voor jou morgen..! Maar goed, ik zal heel hard voor je duimen! Ik ga maar eens naar de HA denk ik. Toch raar dat ik ook nog niet ongi ben! Succes morgen en ik hoor het van je!
oh, wat vervelend voor je! ik hoop dat HA wat duidelijkheid kan brengen. Ik heb nogal last van mijn buik, dus misschien komt mijn periode er aan. Wel balen, maar in ieder geval duidelijkheid. Ik laat het je wel weten wat het is geworden. Succes bij de huisarts!