Wanneer zag jullie kind?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Mijn dochter heeft nogal interesse in rolstoelen en wandelstokken, haar overgrootmoeder en oma hebben beide een wandelstok en ze vindt het altijd leuk om daarmee te spelen haha. Dan vraagt ze me vaak hoelang het nog gaat duren tot ze er ook één mag. XD

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik heb nergens gezegd dat het erg is, sterker nog ik zei dat mijn kinderen geen verschil zagen, maar dat het kan liggen aan waar je woont, persoonlijk vind ik het niet erg "gelukkig" zijn we allemaal verschillend, heeft de ene een snor de ander niet, die heeft een baard en weer iemand anders niet en ga zo maar door, dus erg is het zeker niet.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Oké gelukkig:) dan begreep ik je verkeerd sorry.

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hihi m'n oudste zoontje is Chinees en die heeft pas sinds kort door dat hij er anders uit ziet als z'n broertje en ons! Hij had t echt niet door:)

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik ben ook benieuwd wanneer het de onze echt opvalt ofzo.
    Papa is heel donkerbruin en ik ben blank. Hij zit ertussen in.
    maar goed hij ziet niet anders, dus ik denk dat hij het gewoon normaal vind.
    Dat is het eigenlijk toch ook.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, maar ik vind verschillende mensen dus normaal. Ik ben ook anders dan anderen, iedereen is anders.

Mijn zoon is een realist en zou kunnen zeggen als hij iemand in een rolstoel ziet: die meneer kan niet lopen hè mama. Maar eerlijk gezegd is het mij nog nooit opgevallen dat minderheden hem opvallen.

Deel Deze Pagina