Ik krijg nu al een buikje en ben pas 5 weken. Ik kan mijn broek ook al niet meer aan. Ik moet op mijn werk ook een contract krijgen en ben dus ook erg benieuwd hoe er gereageerd gaat worden. In principe mag een zwangershap geen reden zijn om je te ontslaan oid. Maar goed, ik zou gewoon nog even wachten met vertellen...
Volgens mij mag dat niet Elegance... Burgelijkwetboek, titel 7.10; Arbeidsovereenkomst Artikel 6.5.2 1. Indien partijen een proeftijd overeenkomen, is deze voor beide partijen gelijk. 2. De proeftijd wordt schriftelijk overeengekomen. 3. Bij het aangaan van een overeenkomst voor onbepaalde tijd kan een proeftijd worden overeengekomen van ten hoogste twee maanden. 4. Bij het aangaan van een overeenkomst voor bepaalde tijd kan een proeftijd worden overeengekomen van ten hoogste: a. een maand, indien de overeenkomst is aangegaan voor korter dan twee jaren. b. twee maanden, indien de overeenkost is aangegaan voor twee jaren of langer. 5. Indien het einde van een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd niet op een kalenderdatum is gesteld, kan een proeftijd worden overeengekomen van ten hoogste een maand. 6. Van de leden 4, onder a, en 5, kan slechts bij collectieve arbeidsovereenkomst of bij regeling door of namens een daartoe bevoegd bestuursorgaan worden afgeweken ten nadele van de werknemer. 7. Elk beding waarbij de proeftijd niet voor beide partijen gelijk is dan wel op langer dan twee maanden wordt gesteld, alsmede elk beding waarbij door het aangaan van een nieuwe proeftijd de gezamenlijke proeftijden langer dan twee maanden worden, is nietig.
Wat me wel opvalt dat ik s'avonds wat grotere buikje heb als s'ochtends.. hebben jullie dit ook? waarschijnelijk de darmen.. Ik ben zelf erg dun en ik denk dat het is nu al een beetje te zien. Ik draag ook altijd strakke kleding dus nu een eens losse dingen aantrekken is ook opvallend...
Bij de eerste ook pas zichtbaar na ruim 4 maanden, nu de 4e echter al direct een opeblazen buik en nu kan je er echt niet omheen.... mensen denken dat ik een maand of 4-5 onder weg ben :S Draag nu en dan wat wijdere truitjes, dan valt het ook niet op als je wel wat sneller boller wordt! Veel succes met je nieuwe baan en gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk! Liefs
collega's wisten het al maar gisteren toen ik ff op mn vrije dag langs ging en dus niet in zo een achterlijk pak hoefde te lopen kreeg ik in 1 keer alle reacties... oowww kijk je buikkie! jeetjeeee en toen de..hmm je hebt wel dikkere billen gekregen en dit en dat is ook iets voller geworden. (vind ik allemaal helemaaal niet erg trouwens, kon nog wel wat kilootjes gebruiken)
Ik ben nu 10 weken en je ziet het toch al hoor. Heb ook een heel opgeblazen gevoel omdat ik niet goed naar toilet kan gaan....
Bij mij zie je nog niks, hoop dat dat wel snel komt! hihi S'avonds als ikop bed lig voel en zie ik zelf wel een buikje! Ik ben ook wat steviger was altijd vrij normaal kwa bouw maar 17 kilo aangekomen in 2 jaar tijd door stoppen met roken dus ben benieuwd wanneer je t gaat zien bij mij....kan ik ook mee doen met de buikfoto's hihi
het verschilt idd bij mijn eerste zag je het denk ik ook na die eerste 3 mnd. bij deze weet ik het dus niet. bij mijn schoonzusje zag je eht al direct ze had nog niks gezegd en zag het al die is mega dun en was al nummer 4 nou dan valt het echt wel op hoor met 6 weken al. tis echt hoe je bouw is ed.