Wanneer zagen anderen voor het eerst je buik(je)?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elegance, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik krijg nu al een buikje en ben pas 5 weken. Ik kan mijn broek ook al niet meer aan.
    Ik moet op mijn werk ook een contract krijgen en ben dus ook erg benieuwd hoe er gereageerd gaat worden. In principe mag een zwangershap geen reden zijn om je te ontslaan oid. Maar goed, ik zou gewoon nog even wachten met vertellen...

2. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Volgens mij mag dat niet Elegance...

Burgelijkwetboek, titel 7.10; Arbeidsovereenkomst
    Artikel 6.5.2
    1. Indien partijen een proeftijd overeenkomen, is deze voor beide partijen gelijk.
    2. De proeftijd wordt schriftelijk overeengekomen.
    3. Bij het aangaan van een overeenkomst voor onbepaalde tijd kan een proeftijd worden overeengekomen van ten hoogste twee maanden.
    4. Bij het aangaan van een overeenkomst voor bepaalde tijd kan een proeftijd worden overeengekomen van ten hoogste:
    a. een maand, indien de overeenkomst is aangegaan voor korter dan twee jaren.
    b. twee maanden, indien de overeenkost is aangegaan voor twee jaren of langer.
    5. Indien het einde van een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd niet op een kalenderdatum is gesteld, kan een proeftijd worden overeengekomen van ten hoogste een maand.
    6. Van de leden 4, onder a, en 5, kan slechts bij collectieve arbeidsovereenkomst of bij regeling door of namens een daartoe bevoegd bestuursorgaan worden afgeweken ten nadele van de werknemer.
    7. Elk beding waarbij de proeftijd niet voor beide partijen gelijk is dan wel op langer dan twee maanden wordt gesteld, alsmede elk beding waarbij door het aangaan van een nieuwe proeftijd de gezamenlijke proeftijden langer dan twee maanden worden, is nietig.

3. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
    Wat me wel opvalt dat ik s'avonds wat grotere buikje heb als s'ochtends..

hebben jullie dit ook? waarschijnelijk de darmen.. :(

Ik ben zelf erg dun en ik denk dat het is nu al een beetje te zien.
    Ik draag ook altijd strakke kleding dus nu een eens losse dingen aantrekken is ook opvallend...

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Bij mij kon je het ook pas vrij laat zien. Denk vanaf 25/26 weken ofzo.

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dat "vreemde" het aan mijn buik gingen zien dat ik zwanger was, was rondde 24 weken! ;)

6. Niet meer actief

Bij de eerste ook pas zichtbaar na ruim 4 maanden, nu de 4e echter al direct een opeblazen buik en nu kan je er echt niet omheen.... mensen denken dat ik een maand of 4-5 onder weg ben :S

Draag nu en dan wat wijdere truitjes, dan valt het ook niet op als je wel wat sneller boller wordt!

Veel succes met je nieuwe baan en gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!

Liefs

7. bij mij kreeg ik echt vragen van buitenstanders vanaf 14 weken

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

collega's wisten het al maar gisteren toen ik ff op mn vrije dag langs ging en dus niet in zo een achterlijk pak hoefde te lopen kreeg ik in 1 keer alle reacties... oowww kijk je buikkie! jeetjeeee

en toen de..hmm je hebt wel dikkere billen gekregen en dit en dat is ook iets voller geworden. (vind ik allemaal helemaaal niet erg trouwens, kon nog wel wat kilootjes gebruiken:D)

9. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Ik ben nu 10 weken en je ziet het toch al hoor.
    Heb ook een heel opgeblazen gevoel omdat ik niet goed naar toilet kan gaan.... :)

10. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Bij mij zie je nog niks, hoop dat dat wel snel komt! hihi
    S'avonds als ikop bed lig voel en zie ik zelf wel een buikje!
    Ik ben ook wat steviger was altijd vrij normaal kwa bouw maar 17 kilo aangekomen in 2 jaar tijd door stoppen met roken dus ben benieuwd wanneer je t gaat zien bij mij....kan ik ook mee doen met de buikfoto's hihi

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    het verschilt idd bij mijn eerste zag je het denk ik ook na die eerste 3 mnd.

bij deze weet ik het dus niet.

bij mijn schoonzusje zag je eht al direct ze had nog niks gezegd en zag het al die is mega dun en was al nummer 4 nou dan valt het echt wel op hoor met 6 weken al.

tis echt hoe je bouw is ed.

Deel Deze Pagina