Hallo allemaal. Volgens mijn temperatuur heb ik vorige week donderdag mijn eisprong gehad. Alleen nu blijft mijn temperatuur heel stabiel en elke dag op 37 graden. Komt dit wel eens vaker voor? Ook had ik op 2 dpo en 3 dpo last van iets bruin verlies. Ook vaag volgens mij. Iig nog niet eerder gehad. Verder blijf ik een vrij duidelijk streepje houden op de ovulatietest. Dus heb ik nu wel mijn ei gehad? Of toch niet? Wat zou dit anders kunnen betekenen/inhouden? Zo veel vragen, ik snap er niet veel meer van eigenlijk. Eerst kreeg ik in ff ook een dikke kruis en sinds vandaag is het een stippeltjeskruis geworden.
Komt inderdaad vaak voor die stabiele temperatuur. Jij bent voor je eisprong juist behoorlijk onstabiel. Dat bloedverlies op dag 2-3 dpo kan door een ovulatiebloedinkje zijn geweest. Gebeurd ook vaker. Een ovulatietest is pas + als de 2e streep net zo dik of dikker is dan de eerste streep. Daarna neemt het weer af en dat kan bij sommige iets langer duren. Je hebt wel + gehad? Het stippeltjeskruis komt denk ik door de vele witte bolletjes, je hebt dus niet binnen de tijd getemperatuurd. Het is belangrijk om altijd op dezelfde tijd te tempen om het zo betrouwbaar mogelijk te maken. Je ziet dat FF er gelijk moeite mee heeft.
ja hoor kan echt wel, kijk maar naar mijn temperatuurkaartje. Zoals Sandana zegt, stippeltjeskruis komt waarschijnlijk doordat je niet op hetzelfde tijdstip getemperatuurd hebt. Probeer even je tijd aan te passen naar dezelfde tijd van de andere temperaturen, ff zien wat Fertility Friend dan doet, waarschijnlijk krijg je dan een vol kruis.