Ik ben normaal gek op havermout, maar ben de 'standaard variant', gewoon vlokken met melk en een beetje honing, wel een beetje beu. Overnight oats vind ik wel lekker maar de structuur minder, te klef. Zijn hier lekkere recepten te vinden?
Appel met een beetje kaneel of plakjes banaan toevoegen op het eind of in plaats van melk rijst/sojamelk.
Een lepeltje cacao en plakjes banaan erdoorheen. Speculaas-/koekkruiden en rozijntjes erbij. (Diepvries)fruit erdoorheen. Stukjes (gewelde) gedroogde pruimen en/of abrikozen en wat gemengde noten. Overnight oats vind ik ook wel lekker, maar dan met sojamelk. Geeft net wat andere substantie. Ik doe altijd een halve appel in stukjes, 15 gram rozijnen, een snuf kaneel en een handje walnoten erdoorheen. Blijft toch favoriet
Ja heerlijk! Amandelmelk in een pannetje op het vuur en dan de havermout erbij. Beetje inkoken en op het einde (op het bord) wat banaan en pure chocola (of hagelslag / vlokken) als garnering (niet overdrijven zoals ik doe 😉
Havermout in amandelmelk verwarmen. In er. Klein koekepannetje stukjes appel bakken wat kokosolie en kaneel. Beide samenvoegen als de appel zacht is. Soms doe ik wat banaan of gewelde rozijnen bij de appel. En gember vind ik ook altijd erg lekker.
Amandel of kokosmelk ter afwisseling. Doe t soms ook wel eens met chocomelk - cacao, banaan en hagelslag - banaan, kokossnippers en kaneel - appel, rozijntjes en kaneel - bosbessen, granaatappelpitjes en kokossnippers - stukjes pompoen en speculaaskruiden