een raar vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cynnie23, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hallo meiden

wij zijn al bijna 9 maaden aan het probeeren voor en wondertje
    en nu heb ik zo iets raars deze maand meschien komt het bij meer vrouwen voor
    ik heb de dag van mijn eisprong raare lichte krampjes gehad ook de dagen erna dat is normaal en toen kreeg ik een soort spierpijn in beide armen bij mijn oksels en dat is 2 dagen geweest en toen is het weggegaan zijn er meer vrouwen die dit hebben gehad ?
    en ja maandelijks zere borsten maar dat ik echt iedere maand
    maar ik ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die dit hebben of gehad hebben

groetjesssssss cynthia

2. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    nee helaas dat heb ik niet gehad wel dat ik krampjes krijg en het wel voel en mijn borsten nee die zijn niet gevoelig alleen tepel maar toen ik zwanger was waren ze echt wel een stuk gevoeliger
    maar dat van die oksels heb ik niet gehad heb je toen toevallig niks gedaan of zo waardoor da kan.
    groetjes joyce en veel succes

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Als je borsten erg opgezet zijn (heb ik altijd als ik ongesteld moet worden) dan kan je dat ook in je oksels voelen, want het borstweefsel loopt door tot in je oksel.

4. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hai hai

dank je wel vor je berichtje :D nee het raare was dat ik eerst in mijn linker arm kreeg en daana in mijn rechter maar het was zo weer weg nee niet dat ik weet ik vond het zo raar hahaha maar daarvoor zeg ik van ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben want we zijn al een tijdje bezig dus zie het wel :D

grrrrrr

5. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hai hai

ja wij zijn bijna 9 maanden bezig dus dat heb ik eigenlijk wel iedere maand dat ik last heb van me borsten maar nog niet gehad dat ik last van spierpijnachtig i me armen kreeg dus ik denk meschien zijn er nog meer vrouwen die dit hebben gehad of hebben ja heb steeds krampjes hele lichte dus ik zie het wel nog een paar dagen dus we zien het wel :D

gr

6. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    haaaaaai meiden

nou krampen steeds dat ik naar de wc moet me borsten doen heel erg zeer maar ga er alsnog vanuit dat de ongi nog komt steeds lichte hoofdpijn dus niet helemaal lekker dus ben benieuwd :D

grrrrrrrrr

7. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Succes! Het kan nog alle kanten op :) .

8. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hai hai

ja het kan zeker nog alle kanten op ik heb al vanaf mijn eisprong steeds krampjes alof ik ongi ga worden dus even afwachten

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Allereerst wil ik even zeggen: Rare vragen bestaan niet! ;) Gewoon alles vragen wat erin je opkomt, waar je mee zit en die je wilt stellen!

Dan.. nee ik herken dat niet... Maar er lopen miljoenen vrouwen rond en de belevenissen en verschijnselen zijn net zo divers geloof ik ;)

Succes meid!

10. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Hoi hoi,

ik herken het wel wat je schrijft! Ik had toen voor me nod ook spierpijn in me linkeroksel, een heel raar gevoel! Weet nog dat ik dacht, wat is dit nou weer! Dat heeft een week geduurd, ik was toen wel zwanger, maar helaas is dat mis gegaan! Het kan dus alle kanten opgaan! Succes meid!

11. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hai hai

haha ja dat is zo ieder vrouw maakt andere dingen mee maar het is wel heel spannend aan deze kant :D en hoelang ben jij al bezig ?

12. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hai hai zie je nou wel bij mij heeft het 2 dagen geduurdt en toen was het weg ahhhhhhhhhhhh dat vind ik heel rot voor je ja ik zie het allemaal wel dank je wel :D

13. music4life

music4life Niet meer actief

hey trouwens?! kan je echt alleen zwanger raken als je je ei hebt,,,mischien wel een hele domme vraag,,ik bedoel in de eerste week van cyclus kan je dan zwanger raken ? of in de tweede week pas

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Je kan echt alleen zwanger raken als je eisprong net geweest is ja, en je ei blijft maar zo'n 24 uur leven.
    Maar ook de paar dagen vóor je eisprong is klussen prima want zaadcellen overleven het wel een aantal dagen in je baarmoeder.

Deel Deze Pagina