Hallo meiden, Misschien stomme vraag na 2 kinderen, maar ik moest net in bed niezen en verloor toen wat urine. Maar heb ongeveer een half uur op de wc gezeten en er blijft maar vocht uitkomen. Alleen nu zit ik op de bank te typen en gebeurt er niets. Heb ook wat opgevangen en het is echt net water zonder iets erin geen kleur of vliezeltjes niets. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Moet ik nu de gyn bellen of niet? Gewoon wachten tot morgen dan moet ik sowieso naar de echoscopiste om 9:15 niet naar de gyn voor groeiecho. Zou ik dan even van te voren bellen, dat ze me toch even extra inplannen? Wat zouden jullie doen? Xxx joyce alvast bedankt nachtuiltjes.
Als je op je hand blaast.komt er dan vocht mee? Zo nee denk ik dat het afscheiding is bij twijfel altijd de gyn raadplegen.
Ik zou ff testen inderdaad of er ook vocht komt bij het blazen op je handrug -> druk zetten op je hand... dus je wangen opblazen zegmaar... maar ook bellen voor advies.... het vocht kunnen ze gemakkelijk testen wat het is...
Niet daadwerkelijk uitblazen. Proberen je hand op te blazen zeg maar. Maar er hoeft niet altijd vruchtwater mee te komen dan als je gebroken vliezen hebt. Je staat begrijp ik onder een gyn ter controle en in t zk bel je niemand wakker, dus gewoon ff bellen en de beslissing aan hun laten wat te doen
Niet direct na het blazen, maar wel even erna zeg maar half minuutje en stom he eigenlijk alleen als ik op de wc zit.
Gewoon bellen en je verhaal uitleggen dan kunnen ze beslissen wat ze willen... bij deze termijn geen risicos nemen
Mmm nu gebeurt er niets meer wacht nog even af mijn beeb is iig druk aanwezig. Misschien dat mijn kleine veel druk geeft op de blaas na mijn niezen.
Ik had bij een vorige zwangerschap ook dat als ik heftig moest niezen dat ik ineens mijn urine liet lopen en dus met broek weer eens nat was. Als je twijfelt of het vruchtwater is zou ik zeker bellen. Het beebje in je buik is pas 30weken en daarom sneller reageren. Ik hoop dat het urine was en dat je nog een paar weekjes mag wachten voordat je je kindje in je armen kan sluiten.
ik zou bellen ik had het zelfde als bij jouw en mijn mannetje is met 30,6 weken geboren omdat ik ook met een vlies scheur liep en bij mij was infectie bij gekomen dus gewoon even laten controleren is maar een kleine moeite voor hun beter te vaak bellen dan te weining ik dacht dat het ook afscheiding was en had ook al 2 kinderen gehad
Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu is... heb je je verhaal vandaag nog bij de echoscopist verteld? Ben benieuwd of de gyn toch even heeft meegekeken...
Sorry meiden dat ik u pas reageer, maar we hadden druk programma vandaag. Beetje vermoeiende nacht/ dag geweest. Maargoed vanmorgen in zh aangegeven van vochtverlies. Nou goed echo was prima en vruchtwater ook, maar moest toch nog even bij dienstdoende gyn komen. Moest idd even op hand blazen en er kwam wat vocht, maar het was toch echt afscheiding, gelukkig. Maar ze hebben het nog eens uitgelegd. Lijkt de geur op sperma dan is het vruchtwater enis het geurloosofzoetig dan is het afscheiding. Pff maar we moeten na zh doorrijden naar volgende afspraken en had verder geen internet. Dus iedereen bedankt ook voor de bezorgdheid en adviezen enz. Xxx joyce