Vruchtwater of toch urine wel/ niet zh bellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BAS1759, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hallo meiden,

Misschien stomme vraag na 2 kinderen, maar ik moest net in bed niezen en verloor toen wat urine.
    Maar heb ongeveer een half uur op de wc gezeten en er blijft maar vocht uitkomen. Alleen nu zit ik op de bank te typen en gebeurt er niets.
    Heb ook wat opgevangen en het is echt net water zonder iets erin geen kleur of vliezeltjes niets.
    Ik weet nu niet wat ik moet doen. Moet ik nu de gyn bellen of niet?
    Gewoon wachten tot morgen dan moet ik sowieso naar de echoscopiste om 9:15 niet naar de gyn voor groeiecho. Zou ik dan even van te voren bellen, dat ze me toch even extra inplannen?
    Wat zouden jullie doen?

Xxx joyce alvast bedankt nachtuiltjes.

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Als je op je hand blaast.komt er dan vocht mee? Zo nee denk ik dat het afscheiding is
    bij twijfel altijd de gyn raadplegen.

3. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Bij twijfel altijd bellen!
    En in dit geval echt bellen!!

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hoe werkt dat op je hand blazen? Diep hap lucht pakken en dit uitblazen op je hand?

5. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ff testen inderdaad of er ook vocht komt bij het blazen op je handrug -> druk zetten op je hand... dus je wangen opblazen zegmaar... maar ook bellen voor advies.... het vocht kunnen ze gemakkelijk testen wat het is...

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Niet daadwerkelijk uitblazen.
    Proberen je hand op te blazen zeg maar.

Maar er hoeft niet altijd vruchtwater mee te komen dan als je gebroken vliezen hebt.

Je staat begrijp ik onder een gyn ter controle en in t zk bel je niemand wakker, dus gewoon ff bellen en de beslissing aan hun laten wat te doen

7. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Niet direct na het blazen, maar wel even erna zeg maar half minuutje en stom he eigenlijk alleen als ik op de wc zit.

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Echt tijd om te bellen..
    Niet twijfelen maar echt doen

9. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon bellen en je verhaal uitleggen dan kunnen ze beslissen wat ze willen... bij deze termijn geen risicos nemen

10. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Mmm nu gebeurt er niets meer wacht nog even af mijn beeb is iig druk aanwezig. Misschien dat mijn kleine veel druk geeft op de blaas na mijn niezen.

11. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik had bij een vorige zwangerschap ook dat als ik heftig moest niezen dat ik ineens mijn urine liet lopen en dus met broek weer eens nat was.

Als je twijfelt of het vruchtwater is zou ik zeker bellen. Het beebje in je buik is pas 30weken en daarom sneller reageren.

Ik hoop dat het urine was en dat je nog een paar weekjes mag wachten voordat je je kindje in je armen kan sluiten.

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Bel nou maar gewoon...
    Kleine moeite toch, t gaat om de veiligheid van je kindje

13. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zou bellen ik had het zelfde als bij jouw en mijn mannetje is met 30,6 weken geboren omdat ik ook met een vlies scheur liep en bij mij was infectie bij gekomen dus gewoon even laten controleren is maar een kleine moeite voor hun beter te vaak bellen dan te weining ik dacht dat het ook afscheiding was en had ook al 2 kinderen gehad

14. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Al gebeld??

Succes!!

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoe gaat het nu meid?

16. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu is... heb je je verhaal vandaag nog bij de echoscopist verteld? Ben benieuwd of de gyn toch even heeft meegekeken...

17. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Sorry meiden dat ik u pas reageer, maar we hadden druk programma vandaag.

Beetje vermoeiende nacht/ dag geweest. Maargoed vanmorgen in zh aangegeven van vochtverlies. Nou goed echo was prima en vruchtwater ook, maar moest toch nog even bij dienstdoende gyn komen.
    Moest idd even op hand blazen en er kwam wat vocht, maar het was toch echt afscheiding, gelukkig. Maar ze hebben het nog eens uitgelegd. Lijkt de geur op sperma dan is het vruchtwater enis het geurloosofzoetig dan is het afscheiding.
    Pff maar we moeten na zh doorrijden naar volgende afspraken en had verder geen internet. Dus iedereen bedankt ook voor de bezorgdheid en adviezen enz.

Xxx joyce

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Gelukkig was het geen vruchtwater! Daar is het nog te vroeg voor..

19. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Fijn om te horen!! :)

Deel Deze Pagina