Menstruatieachtig gevoel

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door allstar, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    Goedenavond,

Ik ben op dit moment 24 weken zwanger.
    Ik heb al vanaf het begin last gehad van een pijnlijke baarmoeder, erop drukken was echt geen optie. Nu valt dat mee, alleen last van bandenpijn en harde buiken af en toe.
    Ben wel echt minder gaan werken. Nu heb ik al een paar keer last gehad
    Van een heel erg menstruatie achtig gevoel. In onderbuik en onderrug .
    Verloskundige in ziekenhuis dacht aan telefoon aan voorweeen.
    Vervolgens langs geweest, alleen hartje geluisterd en weer gegaan. Moet er niet wat gemeten worden? geen flauw idee hoor, Had op dat moment nergens last van natuurlijk, maar Dat is altijd zo ...
    Nu heb ik dat nog een paar keer gehad . Veel keren op 1 dag, echt een zeurende pijn/gevoel.

Zal ik gewoon weer bellen alsnog het heb? En Zouden het inderdaad iets van voorweeen kunnen zijn?

Alvast bedankt

2. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    Vergeten te vermelden : het was geen blaasontsteking

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Allstar,

ik dnek niet dat het voorweeen zijn, want die zouden ook in het ziekehuis echt doorgaan. Zolang je geen bloedverlies hebt of niet met een regelmaat pijnlijke harde buiken hebt (a 5-10 minuten), dan zou ik me over een eventuele bevalling geen zorgen maken. Als je wel het idee hebt dat het die kant uit gaat gewoon weer bellen; dan zouden ze eventueel een inwendig onderzoekje kunnen doen naar je baarmoedermond.

groeten Brigitte

4. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    Bedankt voor de reactie !

Deel Deze Pagina