ovulatietest vraag

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door moederLynn, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Ik heb gisterenochtend getest toen was hij bijna positief gisteren avond ook bijna...

Vanmorgen helemaal en nu net heb ik een ovutest gedaan en nu is hij weer licht...Is ie dan al geweest??:( Tussen gisteren avond en vanmorgen????

Ikke snap er niets van...Ik dacht wel dat je dan minimaal 1 dag positief moest testen...

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.923
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ovulatietesten detecteren een LH-piek. Deze stijgt snel en gaat ook snel weer weg. Het kan dus wel.
    Je ei is dan waarschijnlijk al geweest.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je ei komt binnen 48 uur nadat je ovutest heeft aangegeven dat je je piek hebt.
    Het kan zijn dat je je piek vanmorgen had.. en die kan heel kort zijn.
    ik moet altijd 3 keer testen anders mis ik de piek helemaal.
    dus ei is in aantocht :)

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je hebt idd je piek gemist, ik heb hetzelfde gehad deze maand met 2x per dag testen.

5. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ik teste in mijn vorige ronde op zondag positief en een dag later op hetzelfde tijdstip negatief. Zodra je eisprong is geweest, dan test je weer negatief. Bij de ene is deze fase korter dan bij de andere. Ik ga nu deze ronde ook 2 keer per dag testen (tenminste, rond de dag dat ik mijn piek verwacht en als ik mijn 1e positieve test heb gehad).

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Thanx maar ik heb vandaag een ultra positieve ovulatietest gehad dus die andere waren dan net nog niet positief...

7. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Wat doe je hier nog? Hup aan de slag meid! ;) :D

Deel Deze Pagina