ladies mijn vriendin testte gister met ochtenurine wonderbaarlijk positief! de 2de streep was bijna net zo donker als de controle streep vanmiddag om 13.00 teste ze met middagurine en deze was negatief!!!?? ze had in de ochtend alleen 2 koppen koffie en 1 slok water gedronken hellpppp wie ook meegemaakt? hoe kan dit?
Ook benieuwd naar de foto! Moet zeggen dat ik dit laatst ook al bij iemand op het forum zag: een bijna-knaller en de volgende dag een tuurstreepje. Dat is toen niet goed afgelopen.
ik zal haar vragen foto te sturen want ze is nu niet meer bij mij de urine was vanmiddag ook donker,,maar kan dat toch liggen aan de concentratie ochtend en middag? en dat ze alleen koffie heeft gedronken voor ze tesste?
Lijkt me niet. Tuurlijk kan je testje ietwat lichter zijn als de urine minder geconcenteerd is of het testje wat minder kleurstof bevat. Maar helemaal negatief (zeker als de test ervoor een bijna-knaller was zoals je zegt) lijkt mij niet van een paar slokken teveel koffie kunnen komen.
Is het ook. Maar wat ik in een eerdere post al zei; las t bij iemand anders enkele weken geleden ook. Heeft ze al nog een testje gedaan?
Het hoeft niet raar te zijn. Als het een vroeg misgegane zwangerschap is (wat vaak voorkomt) dan is dat juist logisch. Hoe naar ook natuurlijk! Heeft ze getest nadat ze overtijd was of niet?
Als de teststreep bijna even donker was als de controlestreep dan is het vreemd dat ie de volgende dag ineens spierwit is. Hcg loopt wel af als het misgaat maar zo snel nou ook weer niet.
Ladies ze heeft net een paar druppels water door de test laten gaan en de 2de roze streep is nu helemaal weg,, wat een pech en was dus een neppe roze streep die ook binnen 5min verscheen!!! Kv2*5 Heeeeeel raar en jammer
Die test van gister bedoel je? Dat was bijna een knaller, die ook nog eens binnen de tijd verscheen, maar nu volledig weg na wat druppels water? Wat bizar.... Is er nog een foto van de test met streep? Ben wel echt benieuwd hoe ie eruit zag dan
Test van gister ja die een duidelijke roze streep had Ze wilde een foto maken na de druppels water zodat ik die hier kon plaatsen maar ja dat is nu dus weg echt heeel raar@ zoiets moet niet kunnen dat was echt vals positief,, blij met niks dus . zo sneu
Ja misschien beetje lichter maar was echt een roze streep Sorry dat het ongeloofwaardig overkomt maar is echt zo en helaas geen echte foto van
Het enige dat ik kan bedenken is dat die test gewoon totaal njet goed doorgelopen is geweest en dat er een ophoping heeft gezeten halverwege.