Aanhoudende buikpijn na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RoGiJuLi, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Meiden, wie herkent dit of kan me zeggen hoe het kan.
    Ik voelde nooit echt mijn eisprong, wel wat krampjes als de eisprong er bijna was (groei follikel).
    Nu deze maand had ik eergisteren een posi ovu.
    Gisteren de hele dag buikpijn gehad en ovu was weer negatief (lichter dan de posi ovu).
    Sex was zelfs niet prettig gisterenavond (buikpijn van binnen).
    Vanochtend was mijn temp gestegen dus gisteren moet mijn eisprong zijn geweest.

Maar sinds het opstaan heb ik nog steeds buikpijn. Welliswaar geen krampen meer (zoals gisteren) maar een zeurende pijn en wanneer je op mijn buik drukt is dat zeer onprettig.

Iemand enig idee hoe het kan dat de buikpijn er nog is zelfs na de eisprong?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Hier foto van mijn ovu's.
    Bovenste is van zaterdagavond, dan zondagmiddag en de knaller zondagavond. Daaronder van maandagmiddag en de onderste van maandag begin avond.

Bekijk bijlage 413977

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Heb ik geregeld gehad helaas maar had dus altijd last van eitjes die nog vastzaten in de eierstokken. Die groeiden dan gigantisch, zelfs 1 keer eentje van 5 cm en die hebben ze dmv een operatie moeten bevrijden want ik ging door de grond van de pijn.

De andere maanden had ik regelmatig dat er eentje vasthing en dan enkele dagen later toch sprong en dan was die buikpijn ook weer voorbij. Eentje was dan gesprongen en had dan een positieve ovulatietest maar de dagen erna sprong er dan nog eentje en soms twee, dat was pijnlijk maar gaat ook weer over.

Mocht het steeds erger worden dan raad ik je aan snel naar een dokter te gaan.

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Heb t ook wel eens. Had t nu ook. Vooral als we precies op de dag van de ovulatiepijn seks hebben gehad! Dan is t natuurlijk al gevoelig..

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    hmm dus een optie is dus een dubbele eisprong?

kan alleen maar afwachten en hopen dat het afzakt/weg gaat.

tnx

6. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Kan ook napijn zijn, zeker als je sex hebt gehad terwijl het heel gevoelig is van binnen... soort spierpijn :)

7. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken dit ook. heb altijd last van mij eierstokken voor, tijdens en na de eisprong. Ik voel ze gewoon branden van binnen na mijn eisprong. Elke maand weer. Ik ga morgen naar de HA, ga ik dit ook voorleggen.

Heb ook last van mijn borsten na de eisprong en tijdens mijn menstruatie. hebben jullie dit ook?

8. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Het kan napijn zijn maar ook nog de ei die onlangs gesprongen is. Ik heb dit meestal wel zo. Ik voel mijn ei groeien en dan als hij springt is het heftiger. Maar zoals nu vanochtend was mijn temp ineens hoger en ik zit nu met flinke steken rechts dat ik liefst niet opsta.

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik heb dit ook vaker gehad, maar ook in de rondes dat ik niet zwanger bleek te zijn.

Deel Deze Pagina