ja hoor binnen, moest even wat betalingen doen (man zit met abn pas in buitenland en heb zelf ing waar het ook op gestort wordt) en wist niet of ik het helemaal zou redden met mijn rekening.. fijne verrassing om dan 574 euro bijgeschreven te zien staan . Houdt ik nog ruim voldoende over zelfs.
ahhhh das nou jammer! heeft ukkie het niet gehaald voor juli haha dan maar dubbel in oktober straks ing was vannacht om 3 uur al binnen hihi *sorry was toen wakker...*
jippie!! met 3 kids is het een lekker bedragje, maar ook heel gauw weer op haha. daarom zet ik nu de helft weg voor aankomende winter, voor schoenen , jassen enz voor de winter. dan ben ik altijd een stuk meer kwijt!
Doe ik ook. Ik zorg dat ik ca. 150,-- overhoud om voor van de winter schoenen en een jas te kopen. Mijn dochters jas van deze winter was nogal aan de ruime kant, dus die past ze aankomende winter ook nog wel, dat scheelt weer. Sowieso heb ik nu niet veel meer nodig, alleen wat spijkerbroeken voor mijn zoontje en een extra paar schoenen nu hij eindelijk echt lijkt te gaan lopen.