Bij 6,5 maand bleef Thirza zitten als je haar neerzette, een maand later kon ze ook zelf gaan zitten.
Mijn zoontje kon zelfstandig zitten met 6maanden hij is nu 10 maanden en kan al zelfstandig staan sinds 2 weken iedere keer iets langer iedere keer schrik ik ik ben zo bang dat hij valt!
Met 7 maanden kon ze even in de stoel zitten eten, en met 12 maanden ging ze zelf zitten en kon ze ook blijven zitten. Ik zetten haar ook nooit op haar kont neer. Ze speelden altijd op haar buik.
Met 5 maanden kon hij blijven zitten als ik hem neerzette en tijgerde / rolde dan zelf weer om. Nu is hij ruim 6 maanden en kruipt op handen en voeten/knieen rond en ging gister zelf van kruipen zitten op zijn voetjes.. het is er nog niet helemaal.. maar ik gok nog 3 dagen
Mijn dochter wordt vrijdag 6 maanden. Ze kan heel effetjes zitten, maar na een paar minuten valt ze om.. Met 5.5 maand begon ze met tijgeren.. En ik moet haar altijd zoeken..
Julia ging met 7 maanden zelf zitten. Ik hou er niet van om ze te laten zitten terwijl ze het nog niet kunnen zelf, dus ze viel de eerste dagen steeds nog om, maar toen kon ze het zelf!
Sinds vandaag Eerder viel hij altijd gelijk om, maar hij kon echt een paar minuten blijven zitten net!! Bijna 7 maanden!
M'n dochter ging uit zichzelf zitten (en bleef ook zitten) met iets van 7-7,5 maand. M'n zoon was iets later, maar met 8 maanden toch ook nog wel erg op tijd.
hier ging hij zelf zitten met 5,5 maand. stevig zitten als we hem neer zetten nog voor de 5 maanden maar dat hebben we 2x gedaan want dat vond ik niet goed omdat hij het niet zelf deed
net 5 maand de oudste. De jongste is bijna 8 mnd en die zit nog niet..... (vandaag pas voor het eerst gerold
@Guppekop: Dat is wel heel snel zeg, die gaat als een sneltrein!!! De jongens weet ik zo niet meer. Madelief heb ik nooit zelf op haar billen neergezet, ze is zelf gaan zitten met 8 maanden en en een dag later ging ze zelf staan.
Met 8 maanden kon hij geheel zelfstandig zitten. Daarvoor ook al maar dan hield hij het niet zo lang vol en viel hij om als hij iets wilde pakken, vanaf toen kon hij zelf weer gaan spelen op zijn buik en speeltjes pakken om zich heen. Vanaf het moment dat hij kon zitten ging het hier ook razendsnel! Tijgeren, zelf gaan zitten, staan, overal langs lopen en vorige week zette hij zelfs 5 stapjes helemaal los Schrok me een hoedje hihih en dat in 2 maanden tijd.