Wanneer zat jou baby zelfstandig??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FB1984, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier zelfstandig gaan en blijven zitten de oudste met 6,5 maand en de jongste met 10,5 maand.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij 6,5 maand bleef Thirza zitten als je haar neerzette, een maand later kon ze ook zelf gaan zitten.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    7 maanden zelfstandig zitten. Daarvoor wilde ze ook niet, dan ging ze gelijk tijgeren.

4. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Maud met 5,5 maand. En zelf gaan zitten vanaf 8 maanden

5. Mama van milano

Mama van milano Actief lid

31 mei 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn zoontje kon zelfstandig zitten met 6maanden hij is nu 10 maanden en kan al zelfstandig staan sinds 2 weken iedere keer iets langer iedere keer schrik ik ik ben zo bang dat hij valt!

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Met 7 maanden kon ze even in de stoel zitten eten, en met 12 maanden ging ze zelf zitten en kon ze ook blijven zitten.
    Ik zetten haar ook nooit op haar kont neer. Ze speelden altijd op haar buik.

7. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Met 5 maanden kon hij blijven zitten als ik hem neerzette en tijgerde / rolde dan zelf weer om.
    Nu is hij ruim 6 maanden en kruipt op handen en voeten/knieen rond en ging gister zelf van kruipen zitten op zijn voetjes.. het is er nog niet helemaal.. maar ik gok nog 3 dagen :p

8. Met 7 maanden en zelf gaan zitten met 8 maanden.

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Mijn dochter wordt vrijdag 6 maanden. Ze kan heel effetjes zitten, maar na een paar minuten valt ze om.. Met 5.5 maand begon ze met tijgeren.. En ik moet haar altijd zoeken..

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia ging met 7 maanden zelf zitten. Ik hou er niet van om ze te laten zitten terwijl ze het nog niet kunnen zelf, dus ze viel de eerste dagen steeds nog om, maar toen kon ze het zelf!

11. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Sinds vandaag :p:p Eerder viel hij altijd gelijk om, maar hij kon echt een paar minuten blijven zitten net!! Bijna 7 maanden!

12. Bri

Bri Niet meer actief

M'n dochter ging uit zichzelf zitten (en bleef ook zitten) met iets van 7-7,5 maand.
    M'n zoon was iets later, maar met 8 maanden toch ook nog wel erg op tijd.

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ging hij zelf zitten met 5,5 maand. stevig zitten als we hem neer zetten nog voor de 5 maanden maar dat hebben we 2x gedaan want dat vond ik niet goed omdat hij het niet zelf deed:)

14. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Thijs zit met een kleine ondersteuning zelf maar nog niet helemaal zonder te schommelen :)

15. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

net 5 maand de oudste. De jongste is bijna 8 mnd en die zit nog niet..... (vandaag pas voor het eerst gerold :)

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    blijven zitten met bijna 4 maanden, zelf gaan zitten met 4,5maand

17. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    @Guppekop: Dat is wel heel snel zeg, die gaat als een sneltrein!!!

De jongens weet ik zo niet meer. Madelief heb ik nooit zelf op haar billen neergezet, ze is zelf gaan zitten met 8 maanden en en een dag later ging ze zelf staan.

18. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Zelfstandig gaan zitten met 8 maanden en 10 dagen.

19. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    zelf gaan zitten met bijna 7 maanden. daarvoor nooit echt neergezet, ze speelde altijd op haar buik.

20. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Met 8 maanden kon hij geheel zelfstandig zitten. Daarvoor ook al maar dan hield hij het niet zo lang vol en viel hij om als hij iets wilde pakken, vanaf toen kon hij zelf weer gaan spelen op zijn buik en speeltjes pakken om zich heen.
    Vanaf het moment dat hij kon zitten ging het hier ook razendsnel! Tijgeren, zelf gaan zitten, staan, overal langs lopen en vorige week zette hij zelfs 5 stapjes helemaal los:D Schrok me een hoedje hihih en dat in 2 maanden tijd.

Deel Deze Pagina