Inmiddels ruim een jaar geleden bevallen en alweer een jeer of 6 ongesteld geweest. Maar mn tampon zit nog steeds niet lekker, heb ergens t gevoel dat het extra geboelig is, anders dan hiervoor. Eerder viel de tampon gewoon uit, dat is nu minder, maar prettig.. Nee niet echt. Ik ben t maandverband enorm zat, dus zoek een beetje positieve verhalen
Ik lees mee. Ik gebruik wel tampons maar ik voel ze wel meer irriteren. Irritant man! Met sex heb ik trouwens nergens last van. Gek he?
Sorry hier geen positieve verhaal ruim 8 maanden geleden bevallen maar sex en tampons doen nog steeds pijn. Ik haat maandverband maar moet het toch gebruiken helaas. Ik wel ben wel op 2 plekken ingeknipt. Ik lees dus even mee...
Dat heb ik ook vrolijkheid! Met sex was de eerste paar keer wat gevoelig maar al maanden geen last meer van! Maar tampons 😕 Pluisjee, ik had een totaal ruptuur inclusief gehecht worden op de OK, dacht dat het misschien daaraan lag, maar met sex heb ik dan weer nergens last van
Ik vond tampons na de bevalling ook niet zo fijn, maar maandverband nog minder... Uiteindelijk mezelf ertoe gezet om weer tampons te proberen en de eerste paar keer waren wel wat pijnlijk. Met vrijen heb ik er ook nog wel last van hoor, ben uitgescheurd en gehecht. Nu gaat het al wat beter met de tampons, ik probeer te ontspannen en het helpt vast ook hoeveel je menstrueert. Ik heb weleens gehoord dat het weefsel wat na het hechten ontstaat, minder soepel is dan het weefsel dat je al hebt. Dus dat de boel nog wat moet oprekken. Daar hou ik mij dan maar aan vast, dus ik gebruik elke keer tampons en bedenk me dan dat ik na elke keer weer wat soepeler weefsel krijg.
Hier 4,5 maand geledenbevallen seksgaat prima (tis wel wat ruimer) maar tampons vallen er spontaan uit haha da was nou net nie de bedoeling
Tampon drukt zichzelf er na een half uur alweer uit, behoorlijk pijnlijk als je net aan het lopen bent met de kleine.. Ik had dan ook wel de normale.. Misschien de uber-duber-super-tampons aanschaffen
Ik ben bijna 9 weken geleden bevallen en heb nu mijn eerste menstruatie, gebruik gewoon tampons en heb nergens last van terwijl ik toch flink ingeknipt was.
Bij mij zaten ze gelijk weer goed eigenlijk. Seks is nog wel wat gevoelig maar niet pijnlijk. Ik had twee kleine hechtingen.