Wanneer zeg je dat je kind loopt?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessicad, 23 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Beetje stomme vraag misschien, maar moet binnenkort weer naar het cb en moet daarvoor zo`n vragenlijst invullen. En 1 van de vragen is of ze al loopt. Nou loopt ze sinds kort zo`n 2 a 3 meter los en gaat ze gewoon midden in de kamer staan en loopt dan weg. Na 2 a 3 meter maakt ze even een stop (houdt ze zich vast) en dan loopt ze eventueel als ze zin heeft weer terug of verder. Maar ze kruipt nog meer dan dat ze loopt, of eigenlijk racet ze het meest achter haar wagentje aan (lopend), haha. Ze kan dus wel een klein stukje los lopen.
    Wanneer vonden jullie dat je kindje echt kon lopen? Wat hebben jullie aangehouden?
    Op het vragenformulier heb ik gewoon ingevuld dat ze 2 a 3 meter los loopt, maar ging er door dat formulier over nadenken, hihi. Ik vind zelf dat ze nog niet echt loopt, pas als ze echt hele stukken gaat lopen en meer los loopt dan kruipt of ergens achter aan loopt. Of ben ik nu te streng voor mijn meisje? ;)

2. sim

sim Niet meer actief

als ze goed zelfstandig door de kamer lopen, althans dat doen wij ;)

3. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Ja dat heb ik ook zo`n beetje in mijn hoofd. Vandaar dat ik ook zei dat ik vind dat ze nu nog niet echt kan lopen (al vinden mijn schoonouders van wel, haha) Soms zeggen mensen wel eens dat hun kind kan lopen en dan vraag ik me af wat ze bedoelen. Volgens mij noemen sommige mensen het eerder zo dan anderen. Ze liep trouwens vandaag zo`n 4 a 5 meter stevig los. Het gaat zo hard ineens. Echt super leuk om te zien.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    toen mijn zoontje echt stukjes los deed lopen liep ie los zei ik de 1e stapjes waren op 18 nov en 2 weken later liep ie zo weg opeens

Deel Deze Pagina