Ik heb een waterdicht hoeslaken van action, 2 persoons 2.60 bij 2 of zo. Ze hebben alle maten wel geloof ik. Was supergoedkoop.
Bij mij braken de vliezen in bed en daar kon echt geen kraamverband of badlaken tegenop hoor! Matras kon direct door naar grofvuil, dus als je een nieuw matras hebt die je niet kwijt wilt... Zou u ik zeker een zeiltje/ waterdicht iets gebruiken.
Dat wordt dan weer ff winkelen . Heb niet zo'n oude matras, en hij kan nog n paar jaar mee. En nu al met maandverband lopen lijkt me ook geen pretje.
Ik ben bij de action geweest, maar ze hadden alleen 1persoons molton (waterdicht). Het was vlak voor sluitingstijd dus heb niet gevraagd of ze ook 140x200 cm hebben, maar t zat in iedergeval niet in de schappen.
Ik had een opgerolde handdoek op advies van de vk naast bed liggen binnen handbereik. En een handdoek onder het hoeslaken. De opgerolde was om snel tussen de benen te doen. Zon zeil doen we mooi er op als het feest begint. Tussen de molton en het hoeslaken.
Hier heb ik het toen wel bij de action kunnen krijgen 2 persoons, dus misschien toch nog maar een keer gaan vragen.
Heb ook een molton van ikea. Had eerst tussen hoeslaken en molton gelegd maar vond het niet lekker. Nu ligt hij gewoon boven op de matras en onder de molton. Nu is het beter. We beschermen toch de matras haha dus geen probleem. Molton is dus waterdicht? Dan kan er namelijk niks gebeuren denk ik
Heb er 1 van de thuiszorgwinkel. Kraakt niet en het wordt ook niet warmer of zo. Was 12 euro en in alle maten verkrijgbaar
Ik heb hem bij leen bakker gehaald. Matras beschermer heet het gewoon en is in meerdere maten verkrijgbaar, ook als je kindje bijv zindelijk moet worden zijn die erg handig. Zweten niet, kraken niet. Ik vond hem ideaal toen en ga hem dit keer ook weer gebruiken. Wij hadden hem met week 35 op het bed gelegd. Was pas met week 40+5 nodig vlies brak wel in bed.
Ben bij Action geweest maar die hebben alleen nog de 90x200. Gevraagd en toen zeiden ze dat die grotere er niet meer zijn. Wellicht toch eens langs ikea. Iemand enig idee hoe die molton heet bij ikea?
Wij zijn van plan sowieso een nieuw matras te kopen dus wij doen het niet haha. Je zou het vanaf een week of 37/38 kunnen doen.
Ik heb het even geprobeert bij beiden maar werd dan snachts steeds wakker met het idee dat me water was gebroken, maar dat was gewoon dat broeierige malle matje wat zo aan het musken was! Nou ik heb het daarna niet meer gebruikt. Bij beiden zijn mijn vliezen ookniet vanzelf gebroken, heb ook nooit het idee gehad dat ze dat gingen doen. Anders had ik maar gewoon een nieuwe matras gekocht..
Ik zou het er op tijd omdoen, met een week of 35 ofzo. Ik had een waterdichte hoes bij Leen Bakker gehaald, en wilde hem er met 37 weken omheen doen. Mijn vliezen braken met 36+6, en het zeiltje lag keurig opgevouwen naast mijn bed Volgende keer dus maar wat vroeger.....