Hier vanaf een maand of 4. En denk maar niet dat ik sindsdien de fles nog vastgehouden heb hoor. Welnee, dat moet je zelf doen! Ach ja, eerst vond ik het heel jammer, maar nu houd ik hem gewoon lekker heel dicht tegen me aan
alicia doet het nu al maar dan moet het flesje al wel half op zijn anders is hij te zwaar. ze pakt hem met 2 handjes vast en brengt de speen dan ook zelf naar haar mondje zo schattig en makkelijk
lars kon met een maand of 6 zijn flesje wel vasthouden (ik heb van die oren gekocht van avent) maar hij vind het nogsteeds lekker bij me op schoot te liggen/hangen/zitten om te drinken, vooral smorgens met de pap
C was ruim 5 maanden. Maar dan moet je wel de fles goed in zijn handen geven. Maar ik hou C lekker op schoot tijdens het voeden, en met een vingertje het achtereind van de fles omhoog. Dus toch nog lekker een knuffelmomentje..
Mijn oudste zoon was volgens mij al 12 maanden en wilde gewoon niet zelf de fles vasthouden. Te lui De jongste doet het af en toe wel maar vindt het veel fijner als mama het doet