Volgens mij is mijn zoontje een luiwammes Hij wil niet zelf zijn fles vasthouden, af en toe doet hij zijn handje er wel tegen aan. Hij is nog wel erg jong, maar ik vroeg me af wanneer jullie kindjes dat zelf deden/konden. Mijn oudste deed dat met 6 maanden wel, misschien was hij dan gewoon vroeg.
Mijn dochter is inmiddels bijna 14 maanden en die houdt ook niet zelf haar fles vast hoor. Nu gaat het natuurlijk ook niet meer zo makkelijk, omdat ze haar melk bij de boterham gewoon aan tafel uit een flesje drinkt. Maar toen ze dus echt nog bij mij op schoot de fles dronk heeft ze het ook nooit gedaan.
Ik heb een Difrax S-fles en daar kan je handvaten voor kopen. Mijn zoontje houd al een hele poos zijn eigen flesje vast.
dochtertje is 8,5 maand en houdt nooit haar eigen fles vast. ook niet met handvaten. alleen haar tuitbeker van nuby kan ze wel zelf vasthouden?? maffe meid
Die van mij met 6 maand. Maar die at ook al snel zelf zijn boterhammen en fruit. Mijn neefjes waren wat langzamer, de ene met 13 maand eindelijk. De ander nu heel af en toe bij 10 maand.. Kinderen verschillen nogal
Ja, misschien moet ik hem gewoon eens een flesje drinken geven en hem ermee in de wipstoel zetten. Dan moet ie wel
Hier een mannetje van 10 maanden en ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af... Hij houdt hem soms wel even vast maar houdt hem dus niet schuin (genoeg) waardoor er nog niks uitkomt...haha Die tip van die handvatten is een idee! hebben ook een difrax s-fles...gewoon bij prenatal te halen?
Die handvatten voor de Difrax S fles kun je idd bij de Prenatal kopen, maar ook bij de meeste drogisterijen. Moet ik ook maar weer eens proberen. Hier ook een luie dochter
Hier met 5,5 maand de jongste en de oudste ook. Dan wel in lig of maxi Cosi stand. De jongste duwt mijn handen gewoon weg haha
Hier houd ze vanaf een maand of 5 haar eigen fles vast, zonder handvaten. Maar wel gewoon op schoot hoor, ik vind voedingstijd echt papa & mama tijd en niet in een wipstoeltje.
Met een maandje of 10 begon ze het te doen, Maar ik hou liever zelf de fles vast. Vind ik veel leuker! De babytijd is toch al zo kort.
Op bed, in de maxicosi of de wipstoel kan ze het wel (als hij niet te vol zit) maar ze is heel lui dus ze heeft liever dat we hem vasthouden.
Mijn kinderen hebben het altijd vertikt, konden het prima maar wilden het niet. Terwijl ze wel al heel vroeg zelf konden eten en drinken uit een beker. Rare exemplaren heb ik !
Mijn dochter deed dat vanaf dat ze 4 maanden was. Ze begon eerst met mijn duim en pink vast te houden, terwijl ik de fles vasthield, snel daarna klemde ze haar handjes om de fles.
Bij Prenatal weet ik niet. Ik heb ze gewoon bij de DA weg, du ga er van uit van Kruidvat of Trekpleister e.d. winkels ze wel hebben.
Hier sinds een week of twee wil hij het restje zelf doen, dus de laatste 20cc houdt hij de fles zelf vast, maar ook niet altijd hoor
Bij ons deed hij het met 6 maanden, ik heb zo'n difrax fles met gat in het midden, die pakt hij erg goed, sinds een tijdje kan hij ook de gewone fles zelf vasthouden, maar heb hem wel altijd op schoot, zo veel gezelliger
Maud was 4,5 maand toen ze de fles liggend vast hield. Ik mocht hem eigenlijk ook niet meer vast houden. En toen ze een maand of 6 was kon ze ook zittend een volle fles vast houden.
Hier doet hij wel eens een poging, maar het lukt niet goed. Kan me er eigenlijk niet druk om maken. Maar die handvaten komen er hier vast nog wel eens.
Ik zeg ook niet dat ik hem niet op schoot houd tijdens het voeden. Ik zeg alleen dat ik hem in zijn wipstoel eens kan laten oefenen met een flesje drinken, dus niet met zijn melk maar met thee of sap. Dan heeft ie mijn handen niet die hij kan gebruiken om de fles vast te laten houden.