Elena is echt aan het snotteren, niet normaal, lijkt wel of er liters snot in dat kleine neusje zit ! En mama is natuurlijk de hele tijd aan het afvegen, anders krijgt ze dat snot in haar mond, blehh.. Maar goed, nu krijgt Elena een schraal neusje, zo zielig. Ik doe het soms met een tissue, soms met een vochtig snoetendoekje, maar wat ik nog meer doen? Weet iemand misschien hoe of waarmee ik haar neusje anders beter schoon kan maken/houden? En kan ik sudocreme op haar neusje smeren?
ik doe alijd vaseline op het schrale plek en gewoon met spuugdoekjes lekker zahct veeg ik haar neusje af... en sudocreme of dat kan weet ik niet... maar denk het wel is tenslotte voor kapotte huid... maar heb wel eens gelezen heir dat het prikt of iets.. dus ik kan je daar heleaas niet mee helpen
Sudocreme droogt in. Bij een schrale neus kan je het beste, gewone vaseline smeren, te koop bij drogist of apotheek. Goed vet houden maakt de schraalheid minder .
Sudocreme en zwitsal prikken enorm, niet gebruiken! Beste is gewoon vaseline of Bepanthen en dan regelmatig smeren..
als Xavièr een schraale wangetjes heeft smeer ik er bepathen op.. Al snel weer zachte glade wangetjes! Dus dat werkt perfect!
ik zou ook goed opletten of er geen alcohol (ethanol) in je snoetendoekjes zit, dit prikt op schrale neusjes, verder vaseline helpt goed en is goedkoop..