Hi allemaal! Ik zit met het volgende. Ik heb nu al een aantal dagen een hoge temp. Meestal zit ik ook na een mogelijke eisprong tussen de 36.8-37.0. Nu toch een aantal dagen later en FF heeft nog steeds geen rode lijn aangegeven. Kunnen jullie even meekijken? De hoge piek op cd 11, 12 en 13 kwam omdat ik die dagen ziek was.
En daarom geeft ie geen kruis. Ik de dagen dat je ziek was op disarded of ziek zetten. Dat zijn dus de dagen 9 tm 13
Ik denk dan dat je niet voldoende gegevens hebt van vlak voor je ei, doordat je ziek was, om een goede pre-ei temp te bepalen. Evt kan je hem handmatig erin zetten of op basis van je ovulatietest.
Nou ik zie dat mijn kaartje van vorige maand ook zo was. Ff gaf toen ook geen rode streep aan.. 36.7 voor de ei is trouwens heel normaal bij mij dus daar ligt het niet aan..
Ik zou voor nu uitgaan van cd 15 als eisprong dag. Heb je al eens geprobeerd een maand ook je slijmwaarneming etc in te vullen. Met net ff iets meer info zal hij wellicht wel dat kruis zetten.
Je positieve ovulatietest en temperatuur matchen hier niet. Wat zou hij zeggen zonder ovulatietest? En aanvullen met slijm lijkt me handig.
Ik maak dit wel vaker mee dat ik een positieve ovulatietest heb maar pas dagen erna een piek is. Als je het zo ziet klopt het inderdaad voor geen meter haha
Eerlijk gezegd vul ik dat nooit in, enkel de positieve en negatieve ovulatietesten. En ik heb niet elke cyclus slijmverlies. Temperatuur blijft overgings wel hoog