Ik wil komende ronde gaan temperaturen, dus heb de afgelopen dagen al mn temp bij gehouden. Heb alle info ingevuld die ik van deze cyclus kon invullen. Maar er komt geen kruis. Wat ontbreekt er dan?
Kan ik niet zomaar zeggen. Wil je je kaartje hier plaatsen? Je bent nu dus voor of na je eisprong begonnen met tempen?
Ben begonnen na de vermoedelijke eisprong. 27 maart positieve ovulatietest. Gisteren 1x roze afscheiding gehad.
Dan is het logisch dat je nu geen kruis krijgt. FF heeft geen gegevens van voor de eisprong, dus hij weet niet wat je basaal is en wat je coverline moet worden. Volgende maand zal hij hoogstwaarschijnlijk wel een kruis gaan laten zien. Het is goed dat je nu al "went" aan het automatisme van het tempen, maar ik zou er nog niks achter zoeken
Sinds begin de avond eerst een heel klein beetje helderrood bloedverlies. En nu bruin slijmverlies Zal wel einde oefening zijn deze ronde. Vanmorgen ook negatief getest.
Vanmorgen temp 37.0. Mijn temperatuur basale temp was voor jaren terug (voor en na vorige zwangerschappen) rond de 36.4 - 36.6. Kan zoiets veranderen met de jaren? En geen bloedverlies meer gehad na gisterenmiddag 1x Bruinverlies ook gestopt overigens. Zelfs vanochtend na de seks geen spoor van bloed ed Snap er niks meer van. Zien wat de dag gaat brengen.
Ja ik weet het. Ergens durf ik het niet omdat de test 2 dagen geleden negatief was. Ben nu 11 of 12 dpo.