Ik ben op zoek naar moeders die ter voorbereiding op de bevalling een cursus hypnobirthing gedaan hebben. Overweeg zelf een dergelijke cursus te gaan doen en ben daarom op zoek naar ervaringen..
Ja super goede ervaringen, van mij zelf maar inmiddels ook zelf als hypnobirthing docent Vaak gaat het i.c.m. een badbevalling en dit is echt heerlijk.
Ik zelf niet, maar een vriendin van me is laaiend enthousiast (inmiddels 3 kinderen verder ) en zou het heel graag delen met de rest van de wereld, zoals ze zelf zegt: ze gunt dit iedere vrouw . Ze zou graag docent worden! Veel succes!
Jazeker kijk even op de website van Hypnobirthing Nederland hier vindt je gecertificeerde docenten. Zou graag mijzelf aanraden maar als ik niet in de buurt zit houdt het op
Yep! Bij de jongste gedaan. Had alleen het boek gelezen en ook het boek vrije geboorte. Ondanks medische indicatie echt een top bevalling gehad! In het bad van het zkh met mijn eigen vk. Ik heb wel pijn gehad maar ik had zoveel vertrouwen in lijf en baby dat ik het kon handelen. Van tevoren ook gevisualiseerd hoe het zou gaan en het ging precies zo! Van aantal uur weeen tot max 2 persweeen. Mijn 9 ponder was er in 1.5 pers zónder uitscheuren. Het was zó gaaf en krachtig. Heel anders dan bij de oudste.
Ik heb nog geen ervaring maar ga het deze keer wel doen. Heb het boek in huis, vrije geboorte al gelezen, en binnenkort een workshop. Ik ga ook een bad huren. Op youtube kun je ook verschillende filmpjes zien van hypnobirths, inspirerend! ik zou zeggen: DOEN!
Ik heb een cursus gedaan en vond het wel wat zweverig, maar heb er zeker qua informatie over het lichaam en de ademhaling wel gigantisch veel aan gehad. Net 4 weken geleden bevallen van onze tweede kindje en beide bevallingen waren echt geweldig en zou ik zo elke dag over doen