Wanneer zet het nou door?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lyanne T, 4 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Hoi Dames,

Hier even mijn hart luchten hoor .. Op 26 september een licht positieve test, 2 weken daarna een echo en bleek ik pas 4 weken en 3 dagen te zijn, week daarna 5 weken en de laatste echo van 27 oktober bleek ik pas 5 weken en 3 dagen te zijn, wel met een beginnende (of eindigende) hartactie want het klopte nog niet erg hard.. nu moet ik maandag terugkomen of er een goede groei inzit, zowel de verloskundige als de gynaecoloog konden er niks zinnig over zeggen of dit nu een eindigend verhaal is of niet.

Maar nu heb ik sinds 25 oktober bruinverlies, elke dag een beetje wat sinds afgelopen woensdag in rood overging. Ik verlies geen maandverbandjes vol, eigenlijk voornamelijk met afvegen en zie wat druppels in de wc. Maar ik word helemaal gek van de onzekerheid.. is dit nou een miskraam of niet, wanneer zet het dan eens eindelijk door zodat ik verder kan.

Tijdens de curettage van mijn MA hebben ze wel een hechting op mijn baarmoedermond gezet, dus dan denk ik weer is dit soms nog niet geheeld? Maar omdat ik helemaal geen kwaaltjes al vanaf het begin voelt het gewoon niet goed.

Ik voel me afschuwelijk :(.

2. autumn75

autumn75 Lid

25 okt 2011
    20
    0
    0
    in het zuidoost'n
    Wat naar voor je dit.. de onzekerheid is slopend, ik herken het. Ik heb ook een hechting van de bmm gehad bij curretage maar dat kan nu niet meer bloeden lijkt me. Het klinkt eerlijk gezegd of de mk is begonnen bij je.. bij mij ging het bij de spontane miskramen wel zo: achterstand in groei en vervolgens wat bruinverlies en daarna bloedverlies..

3. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Hoe lang duurde het bij jou voordat het echt doorzette?

Ik zie ook je handtekening, en dan vraag ik me af hoe jij je er doorheen zette?
    Ik vind dit echt heel zwaar te verwerken, weer een miskraam.

Ik weet niet of ik het gelijk weer aandurf om het nog een keer te proberen

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik zou idd uitgaan dat je mk op gang komt.
    Dat t niet goed zit weer je eigenlijk al.. Hoop iig dat een curretage oid je bespaart blijft.

5. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Net de wc onder het bloed :( ik hoop dat het gauw doorzet

6. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Wat erg voor je.. ik had er de laatste keer zo een enorm verdriet van. Ik ben nu heel bang om een positieve test in handen te krijgen terwijl ik toch dolgraag mama wil worden.

Heel veel sterkte ermee l.

7. autumn75

autumn75 Lid

25 okt 2011
    20
    0
    0
    in het zuidoost'n
    Hee, bij mij zette het binnen een paar dagen door. Ik heb nu 5 mk achter de kiezen. De laatste was in mei van dit jaar. Het wordt steeds lastiger te handelen eerlijk gezegd. Ik durf niet meer.

8. autumn75

autumn75 Lid

25 okt 2011
    20
    0
    0
    in het zuidoost'n
    En meid, beter dat het vanzelf gaat dan weer een curretage. Met de hechting erbij klinkt het of het niet makkelijk is gegaan en die miskraam pillen gebruiken vond ik op een andere manier vreselijk. De natuur lost het nu op, in de verdrietige omstandigheden toch het 'fijnste'. Sterkte

9. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Dank je wel.
    Ja dat is zo, alleen hoop ik dat het dan snel voorbij is.

Snap jou heel goed dat je niet meer durft, ik heb daar nu al moeite mee of ik hierna het nog wel een keer aandurf!

10. autumn75

autumn75 Lid

25 okt 2011
    20
    0
    0
    in het zuidoost'n
    Onbezorgd zwanger worden is idd heel moeilijk na miskramen. Hopelijk is het snel voorbij. Na 3 miskramen kan je onderzoek laten doen al komt er meestal niets uit. Bij mij speelt de leeftijd waarschijnlijk een rol. Als ik een stuk jonger zou zijn zou ik het niet bij laten zitten denk ik. Kop op meid, ik ging na de miskraam aan de wijn en sushi eten is dat een idee?

11. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Haha, nou de wijn is zeker een goed idee.

Bij de vorige heb ik ook gelijk een fles opengetrokken haha.

12. autumn75

autumn75 Lid

25 okt 2011
    20
    0
    0
    in het zuidoost'n
    Een goed plan! Hoe is het met bloeden?

13. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Het is nu weer afgenomen .. elke keer denk ik oke nu zet het door en dan wordt het weer minder ..

14. autumn75

autumn75 Lid

25 okt 2011
    20
    0
    0
    in het zuidoost'n
    Ahh.. hopelijk duurt het niet te lang. De vroege miskramen die io had waren vergelijkbaar met een flinke menstruatie

15. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Ben nu weer flink aan het bloeden met krampen.. verder nog niks verloren

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik had bij 6 weken een kloppend hartje, tussendoor steeds bloedverlies. bij 10 weken is dit pas gaan doorzetten en heb gelijk ook medicatie gebruikt.
    Vruchtje was vlak na de echo gestopt met groeien. Ik heb flink gebloed ,maar verder niks gespot.

17. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Voor alsnog alleen stolsels maar inderdaad misschien niks te zien.. maandag stond toch al een echo kan ik gelijk zien of alles weg is.

Deel Deze Pagina