Menstruatie na missed abortion

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sher1986, 19 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Hoi Dames,

Ik heb op 15 sept met 11 weken een missed abortion gehad.
    Ik werd gisteren voor het eerst ongesteld (denk ik). Het gekke is alleen dat het in vlagen komt en heel weinig is. ik zit nu op cyclus dag 34. Ik zou morgen moeten starten met clomid, maar omdat het zo weinig is twijfel ik of het wel een ongesteldheid is.

Zijn er meiden die dit bekend voor komt?

2. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Nou.. mag ik dan wat van jou, mag jij wat van mij. Hier dus helaas een compleet andere ervaring, ik heb een enorm zware periode , zwaarder dan alle maanden hiervoor en zelfs bij de MK verloor ik minder bloed.

VK zegt dat het kan, en ook dus dat het juist heel weinig kan zijn...

3. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Mijn eerste menstruatie na mk was ook weinig en kort . Zou niet wete hoe dat komt

4. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Mijn menstruatie was ook weinig en kort. Ik ben in april gecureteerd en mijn menstruatie is nog niet zoals het is geweest. Wel merk ik dat de laatste 2 maanden de menstruatie langer duurt en ook wat meer wordt. Ik heb 18 november een afspraak bij de gynaecoloog om te checken of alles normaal is. Gewoon voor de zekerheid. Je lichaam heeft gewoon echt wel even de tijd nodig om te herstellen. De een doet dat sneller dan de ander.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Meestal is de eerste menstruatie echt nig een herstel van het baarmoederslijmvlies. Bij de een heftig bij de ander minimaal.
    Hier beide ervaringen gehad. Ook de reden dat wij altijd een menstruatie afgewacht hebben.. Je lijf heeft toch even tijd nodig om te herstellen.

Deel Deze Pagina