Sowieso na 5 dec.. maar weet nog niet of ik hem dan al snel neerzet of na de 23 ste , dan is Shannon jarig.. weet nog niet of ik dan wel al een boom in huis wil hebben.. Wat zouden jullie doen verjaardag van de jongste 23 dec. afwachten of boom eerder opzetten??
kindjes of geen kindjes, hier altijd in de week na Sinterklaas , dat "hoort" zo (vind ik dan) we gaan toch niet in November al met kerst beginnen? Nee ik vind bv 6 december prima en dan tot in de week na oud en nieuw laten staan dan staat ie circa 4 weken is meer dan zat.
Na 5 december. Meestal rond de 10e, en hij staat tot 2 januari. Vind een boom heel gezellig! Dochterlief is 16 December jarig, maar dan staat de boom al op. Vind ik niet zo'n probleem. Dit was vorig jaar ook het geval
Aaah ik heb verkeerd gestemd. Ik wilde na 5 december aanklikken, maar drukte per ongeluk op die daarboven. Na 5 december dus. Ik vind dat eerst de Sint weer naar huis toe moet zijn
Ik zet hem eind november op. We hebben geen kinderen, dus lekker vroeg in de kerststemming. Als het aan mij lag stond hij er 365 dagen per jaar.
Na 5 december (ook toen wij geen kindje hadden). Het liefst 6!! december haha Maar voor dit jaar twijfel is eigenlijk een beetje! Of we uberhaupt een boom neerzetten.
Ik bouw dit jaar geen kerstdorp op ivm de bevalling kraamcadeautjes en weet ik het allemaal owjha kaartjes voor geboorte en kerst Boom wil ik dit jaar rond 5 december gaan neerzetten met als thema blauw/wit, komt helemaal goed ben al wezen voorproeven bij de intra zlke mooie licht blauwe ballen gezien!
Zo gauw de sint de hielen heeft gelicht richting Spanje -de klanken van 'dag sinterklaasje' zijn nog nauwelijks weggestorven- zetten wij de boom neer.
Wij hebben vorig jaar geen boom neergezet omdat de box op die plek staat. Nu willen we het dit jaar wel gaan doen en zullen dat pas na 5 december doen. Meestal zo'n 2 weken voor kerst ofzo. Maar nu ben ik wel heen benieuwd of die kleine de ballen in de boom een beetje met rust gaat laten.....
Geen kids, maar voor sinterklaas komt er hier geen naald binnen. Daar ben ik faliekant tegen. En anders mijn tijdelijk 'zwartwerk' baas wel haha. Ik ben vaak piet met een club en dan sminken we nog wel eens bij ons thuis en kerstversiering is uit den boze
Ben echt een liefhebber van Sinterklaas en wil daar dan ook eerst alle aandacht op richten. En ook al doen we er dit jaar weinig aan, ik zou dus nooit een kerstboom in huis zetten voor 5 december...