sorry voor het dubbele topic, ik dacht dat die andere er niet op stond, zag hem namelijk niet staan en nu ineens weg.. ik ga vanavond bij mn ouders eten maar ze eten rosbief uit de oven helaas!! balen!! ze weten er nog niet van en ik wil het nog even zzo houden maar dat wordt dus nu al moeilijk. ik kan het niet afzeggen heb ik al 2 keer gedaan.. wat zal ik doen? rosbief uit de oven is ook niet goed denk ik he?
Ik neem aan dat dit nog rood is van binnen? Nee dan is het inderdaad niet goed helaas... Misschien een smoesje bedenken? Of het toch vertellen?
doe gewoon alsof je een griepje hebt misschien en dan kan je de rosbief laten liggen of zeggen dat je nu je niet lekker bent tegen het rode op ziet of ze het voor jou niet kunnen doorbakken (geen idee of dit kan met rosbief hoor) Maar griep heerst heel erg, dus grote kans dat ze het geloven
Neem een hapje van de doorbakken kant, en laat de rest liggen alsof je geen trek hebt meer, misschien isdat een idee? Als het niet rood is mag je het gewoon hebben, dat sowieso. Veel liefs, Chai.