Mijn meisje is echt een zeer tevreden kindje...alleen rond 19-20 heeft ze soms last van 'haar spookuurtje' noem ik het maar...het was even weg, maar de laatste 3 dagen lijkt het weer terug te zijn. Het kan natuurlijk van alles zijn 'krampjes, verwerken prikkels'..'. Wat doen jullie nu op zo'n moment? Als ik knuffelend met haar rondloop lijkt ze wat te kalmeren, maar ik houd dit geen 2 uur lang vol eerlijk gezegd. Verder wil ze niet slapen, wippertje, box...eten gehad, schoon luiertje, gespeeld, geknuffeld...weet het echt niet... Wat zouden jullie doen tijdens zo'n moment als de baby ontroostbaar lijkt? Ik ben niet van het laten huilen...1x gedaan voor 8 minuten, trof ik haar helemaal overstuur aan dat voelde echt niet goed....
Ja, lastig is dat. We doen hem rond dat tijdstip altijd in bad, dat leidt 'm weer even af en hij wordt er extra moe van. Gelukkig heeft hij er nu nog maar weinig last van.
doe ik idd ook, lekker in bad en daarna is hij moe en slaapt hij lekker. Of hij gaat in bad en daarna is het etenstijd, ligt eraan wanneer zijn ''spookuurtje'' is of we houden hem op schoot en kijken tv
Herkenbaar. Al duurde het hier van 18-21 ofzo.. Kwestie van op de bank zetten met boek of afstandbediening. En lekker blijven zitten. Evt afwisselen met de partner. Hier hielp af en toe een slokje voeding wel een beetje. Maar vooral bij mama/papa liggen. Zo'n periode gaat ook vanzelf weer over..
Wat ik oook wel veel heb gedaan was in de kinderwagen en dan zelf zitten en zo de kinedrwagen heen en weer wiegen..Dat waren momenten waarop ze dan eventjes rustig was. Rondlopen........ .PFf was idd altijd erg vermoeiend....Maar bij Marin duurden die uurtjes soms van 11.00 tot 23.00! Maar idd zoals eerder genoemd , even met de kleine voor de televisie.
Wat wij sinds een paar dagen doen is in de draagzak/doek. Werkt super, ze slaapt binnen een paar minuten.
De eerste maanden had ik haar vooral aan de borst 's avonds. Drinken erbij en een beetje zappen voor de tv. Dat was het enige wat hiep. Heerlijk die spookuurtjes . Verder hielp wiegen in de kinderwagen en zoals suus1983 noemt een draagdoek de uitkomst. Trouwens, na drie maanden was het hier voorbij. Hopelijk voor jou ook .