Met de 1e ongeveer met 36wk. Toen onze zoon 11.5mnd was bleken we weer zwanger, dus gewoon laten staan. (Wel leeggehaald). Met kerst stond de boom erop, nu ligtie al redelijk vol met nieuwe aanschafjes voor de nieuwe beeb. Maar dus nog niet echt een box met kleed en mobiel etc. De echte aankleding waarschijnlijk pas rond 36/37wk, of later.
bij de eerste in week 36 neergezet en nu in week 37.. nog wel lekker op tijd, onze huiskamer staat zo vol en we wilden nog even de tijd hebben om met meubels te schuiven zodat alles een beetje fatsoenlijk op zn plek staat.
Ik heb m fijn laten staan haha! Dochter zit er heel soms nog in maar vindh et onzin om hem voor een aantal weken uit elkaar te halen.. Zou ook niet weten waar we hem dan moeten laten
Bij mijn zoontje hadden we pas vrij laat een box, echt jammer achteraf gezien (pas rond 5 maanden een box) Nu zetten we dat ding in elkaar met 36 weken denk ik, eerder wil ik hem nog niet in de woonkamer hebben staan. vind het toch een beetje een "obstakel" in de woonkamer
bij de eerste met 35weken ofzo, bij de tweede was hij nog niet weggeweest nu denk ik weer rond de 35weken neerzetten. Vind het toch wel fijn om ze in de kraamweek er ook al in te kunnen leggen
Als er een tweede komt dan staat de box als hij/zij geboren is en denk niet eerder dan met 1 a 2 maand.
Wij hebben hem deze week al neergezet, hij staat niet in de weg, en dan kan onze poes er vast aan wennen! Leren de poes gelijk dat ze er niet in mag, gaat wel aardig goed, maar ze is toch nog wel erg nieuwsgierig wat het nou is..
Bij ons staat ie nog op zolder. K denk ook dat als de baby er is dat hij dan naar beneden word gehaald door manlief!