Hoi Hoi, ik ben een beetje laat gweest met een achmea kraampakket aanvragen, paar dagen geleden gedaan dacht dat dat automatish ging omdat ze wisten dat ik zwanger was door de kraamzorg en verloskundige enzo, en ik ben 11 february uitgerekend. Nou zit ik te denken is het slimmer om toch zelf ergens anders 1 te kopen of zal het wel optijd komen? Wie heeft er een kraampakket ontvangen van achmea zilveren kruis / waneer heb je deze besteld en hoelang duurde het? thanks !
Denk dat het wel op tijd komt, maar je kan voor de zekerheid even bellen. Hier zijn we eind december overgestapt naar een andere verzekering en meteen doorgegeven dat ik 5 jan uitgerekend ben. Had al een kraampakket dus geen nieuwe aangevraagd, maar begin deze week kreegik ineens een kraampakket van m'n nieuwe verzekeraar. Het hoeft dus niet lang te duren.
Hier 10 februari uitgerekend en via zilveren kruis verzekerd. Ik was ook al telaat met bestellen. Deed dat op vrijdag en had hem dinsdag in huis. Staad ook op de site dat als je laat bent hun hem zo snel mogelijk leveren. Misschien vertraging door de feestdagen ik had hem een maand geleden aangevraagd.
Op hun website staat het telefoon nummer van Na tal is en hun kan je dan vragen wanneer hij geleverd wie. Toevallig gisteren gebeld omdat ik niet zeker wist of ik hem had besteld, hier komt hij volgende week
Komt vast goed! Als je eerder bevalt dan 37 weken moet je toch naar het ziekenhuis, waar ze alles hebben voor jou en je kindje. Eenmaal thuis is kraamverband/maandverband zo gehaald, en heel veel meer heb je niet nodig was mijn ervaring. Ik heb nooit een kraampakket gehad (bevallen met 34 weken), en niets gemist ook hihi
Ik kreeg hem vier weken voordat ik was uitgerekend en bij mijn dochter waren ze het vergeten door te zetten toen was hij er binnen drie dagen hoop dat je hem optijd hebt en anders zou ik gewoon nog keer bellen of ze er een beetje haast mee kunnen maken? ik heb hem trouwens wel alle drie de keren ruim optijd aangevraagd ik heb hun eigenlijk gelijk met de verloskundige gebeld om te melde dat ik zwanger was
Ik had hem ook heel snel. Volgens mij binnen 2 weken. Ik zou ff bellen anders? Kunnen ze nagaan of hij al is verzonden enzo!