wanneer zetten jullie de box op!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nietje, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    hoi ik heb een vraagje weanneer zeten jullie de kinderbox op ik hbe hem hier maar denk dat het mischien nog te vroeg is ? groetjes anita

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Bij mij staat hij al een paar weken hoor hihi
    onder het mom van..dan kunnen de katten en de hond er aan wennen ( maar eigenlijk vond ik het gewoon veelste leuk om neer te zetten en te tutten met knuffels etc)

gr. debby

3. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    wij zitten nog in de verbouwing (nieuwe vloer, stucadoor etc etc) als alles goed is, is het rond half november af, dan gaan we het kamertje van de kleine in orde maken dus ik denk rond de kerst de box te hebben staan, zo'n 6 weken van te voren, lijkt me reeel.
    liefs fredje

4. BlueGirl

BlueGirl Actief lid

21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Ik heb hem ook al een poosje staan, het wordt dan weer echter haha, en we zijn verhuisd naar een veel groter huis en ik kon wel wat opvulling in de kamer gebruiken! Staat ook zo leuk, is al een paar jaar geleden dat ik een box had staan...

Liefs Wendy

5. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Wij hebben de box ook al zon 4 weken staan! vindt het wel een leuk gezicht plus de kinderen kunnen eraan wennen dat ze een broertje krijgen. zijn 5 en bijna 4.

6. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Wij zetten hem ook op als we hem binnen hebben. Dan kunnen de katten en de hond er al aan wennen.

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh doe je je kind meteen al in de box dan? Ik dacht dat dat voor wat later was als ze ietsje groter waren. Maar ach, wij hebben er toch geen plek voor dus ik hoef me er niet mee bezig te houden ;).

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Toen ik 28 weken zwanger was belden ze dat we de box konden ophalen. We hebben hem toen in elkaar gezet en meteen laten staan ! Hij staat dus al bijna 12 weken in de kamer ... te wachten ... :D

Groetjes,
    Nikki F

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb em al in huis, staat nu boven, maar zoals ik er nu over denk zet ik em pas vrij laat in de huiskamer. ik vind het zo'n groot en grof onding, alhoewel ik em toch mooi vind :oops: , snappen jullie het nog.... :( denk dat ik em pas ga zetten als ik eem week of 34-35 ben. maja misschien dat ik er tegen die tijd anders over denk.

10. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mijn vriend zet hem op als de kleine er is.

11. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Ik ga hem pas vanaf wk37 klaarzetten,vind dit tijd genoeg, mocht de kleine eerder komen, moet je toch naar het ziekenhuis, en dan is tie alsnog snel opgezet, wij hebben alleen maar een vogel, die hoeft niet te wennen aan de box, die mag er trouwens helemaal niet in de buurt van de box komen, want hij vreet alles kapot, kan ik zo om een nieuwe.

Groetjes Monique76

12. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik heb hem meteen opgezet toen we hem hebben opgehaald! Weet eigenlijk niet meer precies wanneer dat was... Maar best ver van te voren.
    Ik vond het wel leuk, konden we er vast aan wennen!

en @stranger: ja, de baby kan meteen in de box, hoor...!
    Is juist gezellig af en toe als je zelf beneden bezig bent dat je kindje bij je is... je kunt je baby er gewoon zo in leggen met een omslagdoek om, maar je kunt hem/haar ook met reiswieg en al in de box zetten, wat je wilt!

Groetjes Niki

13. Niet meer actief

Wij hebben hem staan voor Juliën :) maar straks als de kleine er is hebben we met de box wel eenbeetje een probleem, er passen we 2 boxen in de kamer maar weet nog niet precies wat we gaan doen! ( ivbm hoogte verschil als juliën straks gaat zitten, kruipen en staan!)

Groetjes Annemarie

14. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Wij zetten hem dan ook pas op.
    Eigenlijk zodra ik met verlof ga met 36 weken.
    Nu heb ik ook nog geen huiskamer, we zijn bezig met het waxen van de nieuwe vloer.
    Morgen de laatste laag en dan 2 weken voor we kunnen gaan inrichten.
    nou dan nog even en kunnen we echt gaan zitten wachten tot de hummel zich aandient.

15. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh, op zo'n manier... nou daar dacht ik gewoon de reiswieg voor te gebruiken, neemt veel minder ruimte in ;).

16. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    hoi allemaal

bedankt voor jou leuke reacties ik denk dat hij hier dan toch word opgezet :p kunnen mijn twee knullen er ook aan wennen ik heb hem gister gekregen dus vanavond is er werk voor manlief hahaha :)

ennuh stranger je kunt hem erin leggen maar zo gauw de kleine saltos maakt eruit halen hoor :D ( grapje )whaaaaaaaaaaaaaaaa ;) ff serieus tuurlijk kan dat het is nog lekker praktisch ook jij kunt je weg gaan en de kleine slaapt lekker in zijn box heerlijk toch groetjes anita

Deel Deze Pagina