Help, wat is dit? (Je moet wel een sterke maag hebben...)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Roze78, Sep 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roze78

Roze78 Actief lid

Jul 5, 2006
    352
    0
    0
    Ik heb deze vraag ook aan de verloskundige gesteld, maar die is nu denk ik niet online. Misschien weet iemand van jullie wat het kan zijn. Het is wel ranzig hoor, ik waarschuw maar.

Ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger. Slechts 2 keer oud bloedverlies gehad, na de sex. Verder niks vreemds. Nu ging ik vannacht plassen en had ik zoiets als op de foto op mijn papiertje. (zie fotoalbum) Ik heb het toen weggespoeld. Piepklein beetje leverkleurig bloed zat er bij. Verder de hele dag niks. Net bij het douchen waste ik me van binnen schoon, toen kwam dit eruit spoelen! Ik heb het gepakt en bekeken, maar ik kan er niks van maken. Het is een beetje vlezig, het rekt ook mee. Er lijkt ook wel iets doorheen te lopen (draadje of adertje?). Moet ik me zorgen maken?

2. mama van jessy

Sep 24, 2006
    21
    0
    0
    ik zou het niet weten het is wel erg klein,
    ik heb voor mijn zoon een miskraam gehad met zeven weken
    en toen kwam er echt een vruchtje uit ter grote van een kastanje.
    daar lijkt dit niet echt op. ik zou morgen vroeg gelijk de vk bellen.
    succes :)

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik verloor zoiets wel eens als ik ongesteld was geweest. ( ongeveer 4 dagen na ongesteldheid)
    maar weet ook niet wat het is.
    Oud bloed?

Misschien toch maar voor zekerheid vk bellen om te vragen wat het is

4. Niet meer actief

volgens mij zijn dat wat lichtgekleurde bloedstolsels

komt voor dat zwangere vrouwen dit verliezen, dit hoeft niet alarmerend te gaan werken maar bel anders je VK,,,

5. Joy

Joy Actief lid

Jun 25, 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Ik heb dit wel ooit gehad, maar was toen niet in verwachting. Bij mij was het toen "oude" rotzooi wat er nog uitkwam. midden in mijn cyclus. maar bel voor de zekerheid ff de VK die kan je vast meer vertellen!

6. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ik denk dat je je niet druk hoeft te maken.
    ik denk dat het een bloedstolseltje is met wat afscheiding erbij. bij mijn weten zou het vruchtje in je, er niet zo dun en uitgerekt uitzien.

maar misschien voor de zekerheid even je eigen VK bellen en de foto laten zien.

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Of stell je vraag aan de verloskundigen op dit forum, die kunnen dan meteen het plaatje zien.

8. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    Ik weet niet of je het wilt horen, maar ik zal eerljk zijn. Bij mij begon het met bruinbloedverlies en toen allemaal van die stolsels die jij nu verloren hebt en toen met de 6 weken kreeg ik een miskraam Ik zou voor de zekerheid je verloskundige bellen en vooral voorlopig NIET aan seks doen. Dit advies kregen wij toen we de tweede keer zwanger waren (n de miskraam) De 1 is er gevoeliger voor dan de ander.

Bij de zwangerschap die ik nu heb ben ik ook al twee keer (6 weke nen 14 weken) helder bloed verloren maar dat had een andere oorzaak. Meid heel veel succes en hopelijk weet je verloskundige meer.

Liefs fredje

9. Roze78

Roze78 Actief lid

Jul 5, 2006
    352
    0
    0
    He Fredje8, dat klinkt niet al te best. Ik heb vanmorgen mijn vk gebeld, maar die zei dat het bloedstolsels waren en dat ik me geen zorgen hoefde te maken om dat een mk gepaard gaat met veel rood bloed. Maarja, bij jou begon het ook eerst hiermee. Had jij verder nog last van krampen ofzo? Of de hele tijd bruin verlies? Ik heb nu nergens last meer van. Geen bruin verlies ook meer. Aan de ene kant ben ik wel gerustgesteld door het antwoord van de vk (alhoewel zij de foto's niet heeft gezien) maar ook vind ik jouw berichtje wel weer verontrustend! Nou ja, ik kan niets anders doen dan gewoon afwachten en de goede moed er in houden.

10. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    Ja, sorry, ik wilde je niet ongerust maken, maar jij vroeg om onze mening. Ik had helemaal geen buikkrampen behalve toen het doorzette, 5 dagen naderhand (ongeveer). Ik hoop voor je dat je een fijne zwangerschap hebt verder en fijn dat je goede moed houdt, is het enige wat je kunt doen. Ik had een paar dagen af en toe bruin verlies, niet continu , maar geen 1 lichaam is hetzelfde! '
    Heel veel knuffels en succes van Fredje

en ff geen seks hoor meid! ;)

11. Niet meer actief

Ik heb bijna 3 jaar geleden ook een MK gehad ,en bij mij begon het ook met bruinverlies. En een paar weken voordat ik gecuretteerd werd verloor ik ook stolsels.

Die stolsels had ik vroeger ook als ik ongesteld was , maar sinds ze bij mij 2 vleesbomen hebben verwijdert heb ( had :D ) ik geen hevige menstruaties meer.

Kun je geen echo krijgen om te kijken of alles nog goed is?
    Tjeemig , ik zou gek worden van al die onzekerheid.

12. Niet meer actief

Dat jouw VK je niet effe laat langskomen voor een echo. :rolleyes:
    Ik had juist geen last van rood bloedverlies en toch heb ik een MK gehad. Ik had alleen bruinverlies, en dat wekenlang.Ik had ook geen last van krampen , alleen de dag voordat ik gecuretteerd werd en toen was ik " al " 10 weken " zwanger ".

deze zwangerschap heb ik alleen op de dag dat ik ongesteld moest worden een beetje bruinverlies gehad.

13. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    nou inderdaad ik zou ook gek worden

ik heb met 7 weken bruin bloedverlies gehad en heb toen inderdaad bij de huisarts aangedrongen op een echo om te kijken of alles goed was en dat was het gelukkig!
    maar ik heb geen stolsels verloren en heb ook geen idee wat dat zou kunnen zijn?
    ik hoop dat alles goe dis meis!

sterkte ermee

14. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik hoop ook voor je met heel mijn hart dat het goed gaat, en dat er niks aan de hand is.

Maar ik moet zeggen dat dat bij mij ook zo begon, en ik heb een mk gehad bij ruim negen weken.
    's avonds had ik een sliert net zoals bij jou, geen krampen nog, maar wel dat op mijn toiletpapier.
    De dag erop begon bij mij de miskraam.

Ik hoop dat het oude stolsels zijn, dat hoor je toch ook erg vaak dat dat tijdens de zwangerschap gebeurd en dat verder alles in orde is.

Hopelijk goed nieuws voor je,

Liefs

15. Roze78

Roze78 Actief lid

Jul 5, 2006
    352
    0
    0
    Ja misschien moet ik ook maar aandringen op een echo. Anders kan ik pas volgende week woensdag terecht, zit ik nog 9 dagen in onzekerheid. Maar mijn vk is alleen te bereiken tussen 9 en 10. Erg lastig vind ik, zeker als je werkt. Op mijn werk heb ik nagenoeg geen mogelijkheid om ongestoord te bellen, heel vervelend. Zeker omdat mijn collega's nog van niks weten. Maarja, ik ga het toch maar proberen denk ik.

16. Kay

Kay Lid

Dec 1, 2005
    95
    0
    0
    Als je verder helemaal geen krampen of buikpijn hebt, én het bloedverlies is gestopt, moet je toch proberen om iets rustiger te worden. Ik heb 2 miskramen gehad, en bij beide heb ik niet van te voren zulke stolsels verloren, maar wel buikpijn en krampen gehad. Deze stolsels zeggen op zich niks. Miskramen kunnen elk zó anders verlopen! Je leest nu allerlei verhalen op i-net en je gaat je zorgen maken. Misschien wel om niks!

Op zich, als je het echt niet meer uithoudt, kun je inderdaad vragen om een echo. Ze kunnen dan wel al een kloppend hartje zien.

17. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    Hey hoe is ie?
    Vroeg me af of het nu helemaal gestopt was en of je een echo gehad had?
    liefs fredje

Share This Page