Over 2 weken heb ik hier een verjaardag, en heb tegen ze gezegd dat ze hier avond kunnen eten, vanwege het weer ze moeten namelijk van ver komen! Wil er niet veel aan doen, mijn oven is kapot normaal maak ik een paar bakken lasagne en klaar is keesie! Wil dus dingen op tafel zetten die goed vullen, maak zoizo een pan soep en haal 4 stokbrood gesneden.. Wat zijn nog meer handige dingen om op tafel te zetten, het moet goed vullen en het moet ook weer niet al te duur zijn haha.. Kom maar op met de ideeën..
Misschien kun je er nog huzarensalade en rundvleessalade bij doen, en een lekkere bak met sla, goed gevuld. Verder kleine gehaktballetjes en je kunt misschien eventueel van de snackbar een paar familiezakken friet halen.
20 man en 4 stokbroden lijkt me wel wat weinig eerlijk gezegd... idd lekkere salades, gehaktballetjes, pan sate
hier altijd grote pan nasi zelfgemaakte aardappelsalade zure komkommer kippevleugeltjes ofzo en zou er als k jou was nog minimaal 4 stokbroden bijhalen
Ik vind wraps (met ham/ kaas/ salami/ zalm/ rookvlees etc) altijd zo lekker makkelijk. Ook lekker bij een soepje.
Dacht later ook aan meer stokbroden ja haha! Alleen blijft er altijd zoveel van over bij ons, daarom zei ik 4! Salades heb ik op mn lijstje gezet.. Lekker
't is koud he? Paar soorten stamppot, erwtensoep? En anders bij soep: paar bakken salade (huzaren, aardappel, etc)
frietpan aangooien! idd shoarma met pita broodjes er bij eventueel. sateetjes.. zou gewoon van die makkelijke hap en pak dingen doen.
Pastasalade Chiliconcarne bowl pan nasi Pan met gehaktballetjes in tomatensaus en een pan spagetti. Schaal met koude hapjes.. kaas, worst, augurk en boterhamworst, gevulde eitjes etc.
Kaas- en vleeswarenplanken met brood en soep zijn toch super! Of spaghetti doet het hier ook altijd goed.
Of iets van boerenkool, vult ook altijd erg goed. Hier gingen er gisteren 4 stokbroden door met 8 man, dus voor 20 zal je denk ik wat meer moeten hebben