Wij zetten de kerstboom in het weekend na sinterklaas. De 11e of de 12e dus. Ik heb vandaag al wel een paar lampjes in onze tuin opgehangen. En de adventster hangt sinds vandaag. Het ziet er weer erg gezellig uit. Liefs Pingu.
in de week na sint en heb er nu al zin in vind sint leuk hoor voor de kids, maar de kerst is véle malen gezelliger!
normaal in de week na sinterklaas, maar twijfel om hem nu heen te zetten. Zijn de komende tijd niet veel thuis, door werk en andere verplichtingen en willen in de kerstvakantie klussen aan de baykamer. Geeft al rommel gemoeg. En met kerst zijn we er ook niet. Nog maar ff goed nadenken
Hoera! Hij staat vanaf vandaag ik wilde hem eigenlijk na Sinterklaas opzetten, maar as woensdag al 37 weken en daarom nu al opgezet. Vieren namelijk geen sinterklaas dit jaar thuis.
Om het voor Kyra een beetje duidelijk te houden, zet ik hem pas neer na sinterklaas (het liefst nu al). Maar omdat mijn vent een late dienst heeft op 5 december, vieren wij sinterklaas 's morgens, dus ik ga de kerstboom dan 5 december in de middag optuigen!!
anderhalf/2 weken voor kerst. ik wil een duidelijke scheiding houden van het ene feest en het andere. en niet op 6 dec de sint buitenflikkeren en de boom er meteen in. dat vind ik zo krom altijd en is razend onduidelijk volgens mij voor de kleintjes. wij wachten dus altijd een week of anderhalf.
Wij zetten em de dinsdag na Sinterklaas neer (de 7e dus) dan ben ik toch thuis en kan ik lekker de hele dag aan de slag
Volgende week ergens, eerst de sinterklaasspulletjes opruimen en dan tegen het weekend de boom in huis halen. Hebben altijd een echte dus zet hem niet gelijk al neer. En het is eerst sinterklaas, zeker nu we een ukkie hebben wacht ik nog even met de kerstversiering.
Ik zet hem ook pas een paar dagen na sinterklaas. Waarschijndelijk pas in het weekend gezellig samen met mijn man. Wij doen dan altijd lekkere warme chocolade melk maken met wat lekkers erbij. Dus ik denk die zaterdag na sinterklaas.
Wij zetten ook de kerstboom in het weekend na Sinterklaas. Verder hebben wij vorige week woensdag buitenverlichting in ons boompje in de voortuin gedaan. Die brandt dus 's avonds al. Gezellig!
Wij zetten hem ook meestal na sinterklaas maar dit jaar heb ik hem afgelopen weekend al opgezet. Dan hoeven we dat niet meer te doen wanneer ik net bevallen ben, en ik vind het super gezellig staan met al die lichtjes. Deze week ben ik van plan om de rest van de huiskamer te gaan versieren. Het scheelt natuurlijk wel dat wij nog geen kinderen hebben dus er is hier geen sinterklaas / kerst verwarring.
Hier dit jaar geen kerstboom. Vorig jaar wel gedaan, maar kon hem iedere dag weer van de grond rapen, omdat de katten de ballen veel te interessant vonden. Waren toen nog wel een stuk jonger, maar heb geen zin in weer dat gedoe Bovendien weinig plaats, dus ga m'n huis wel versieren met lichtjes voor de ramen etc! Denk het weekend na Sinterklaas, vind het nu nog een beetje te vroeg.
Hier ook na de sinterklaas,2 weken voor kerst ongeveer.Leuk om hem te zetten maar ben hem ook snel weer zat!
Hier geen kerstboom dit jaar. Geen ruimte voor aangezien de box ook al in de huiskamer staat, bovendien heb ik een hele lieve Labrador die elke keer de ballen eruit zwiept met zijn staart. Dus hier geen kerstboom.
ik ga hem zondag op zetten. Hebben een kunst en die valt dus niet echt uit. En de week erna heb ik geen tijd omdat ik veel moet werken en ik het anders te laat vind.
Morgen!!! Ik geloof dat ie dan nog nooit zo vroeg heeft gestaan, maar ben over 9 dgn uitgerekend, dus kan maar vast klaar zijn