wanneer zetten jullie de kerstboom..?

Discussie in 'De lounge' gestart door dekilene, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

7 december vieren wij sinterklaas. Dus denk 8 december :)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    17 december ongeveer

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    normaal altijd na de sint met veel tegenzin en dan staat ie eenmaal en is dan best gezellig en dan ben ik hem 1 jan meer dan beu haha...

We gaan het weekend na sint weg dus zal iets later worden dan normaal denk ik..

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Echt pas Na Sinterklaas.
    Heb er een bloedhekelaan als ik zie dat de middenstand nu al de kerstversiering heeft terwijl Sinterklaas net gearriveerd is...
    Kwam gisteren door Cuijck heen en zag dat de Hema de ballen al buiten heeft hangen....sorry hoor maar kunnen ze nu niet even wachten??

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Het weekend na Sint gaan we dit jaar kerstspullen enzo kopen denk ik.
    Waarschijnlijk zal ik dan zondag of maandag de kerstboom al gaan decoreren. Ik ben gek op kerst en de sfeer eromheen, dus hoe eerder alles staat, hoe leuker.

6. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Hier ook 6 december, sóchtends doe ik de boom alvast met de lampjes erin, en als zoonlief dan klaar is met school mag hij ook helpen versieren. Het weekend voor de sint doe ik wel al dingen neerzetten en de guirlandes ophangen. Geeft met de sint viering ook best extra sfeer.

Ik doe de lampjes ook altijd bij elkaar binden scheelt een hele hoop. en ook in de boom hangen doe ik nu heel handig.
    Onze boom hang je namelijk per rij de takken in dus ik begin bovenin en laat het snoer dan langs de "stam"naar beneden , is het gelijk weggewerkt in de boom.

7. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland
    Afhankelijk van wanneer onze kleine man zich aankondigt, maar ik vermoed volgend weekend of de week erna dat hij er staat. Vorig jaar stond hij op 2 december :D

Vind het zo gezellig! Moet nog wel even een plaatsje vinden omdat de box er nu staat...

8. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Wat handig zeg!:D
    Dat gaat hier niet lukken:(.
    De onze is heel groot dus dat wordt een drama als we hem in z'n geheel naar boven of beneden moeten sjouwen:p haha.

Ik ga hem denk ik 6 of 8 december zetten.

9. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Als Sinterklaas weg is! :)

10. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Altijd pas na Sinterklaas. Dit jaar meteen 6 december denk ik :)

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Niet,dit jaar ivm kitten. Maar normaal gesproken toch 6 dec al wel!
    Heb al wat huizen gezien die het al weken in kerstsfeer hebben.

12. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

15 mei 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Altijd na Sinterklaas. Vorig jaar hebben wij hem 1 dag voor kerst opgezet. ;)

13. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik zet hem altijd rond de 12e op!

14. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Na de Sint :) ahfhankelijk wanneer de kleine zich meld maar anders zet manlief hem wel op ;)

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
  16. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Uit respect voor de buurtkindjes pas na 7 dec. Ik vond het vroeger ook schandalig dat mensen de Sinterklaas niet leuk vonden... (Als klein meisje natuurlijk xD )

17. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Meestal ergens in het weekend na Sinterklaas.

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ergens na 6 december

19. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    @Allwoman, ik heb ooit de tip gekregen toen wij kittens hadden van de DA om ze in de kerstboom te gooien (en nee niet agressief en van 10KM afstand) maar door er voor te staan en dan de poes/ kitten er in te gooien. Ze schrikken dan zo erg van de prikkels dat ze er daarna nooit meer ingaan. Bij ons heeft het gewerkt. Helaas heeft een van onze poezen vorig jaar de watervoorraad gevonden onder de kerstboom. Ipv het water bakje door de woonkamer schuiven probeerde ze dit nu met de hele kerstboom en bakje te doen hahaha. Dit jaar kiezen we voor een sjieke neppe. Ik wilde er eerst echt niet aan maar nu gaat daar toch mijn voorkeur naar uit. Ik twijfel nig of we moeten kiezen voor een neppe met lichtjes of zonder lichtjes.

20. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ik denk maandagmorgen na sinterklaas ( de 10 de dus) alles naar school werk en psz. alleen de jongste die ik dan heb.

Deel Deze Pagina