wanneer zetten jullie de kerstboom..?

Discussie in 'De lounge' gestart door dekilene, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik zet hem 16 december dat vind ik lang zat
    vind een boom super leuk en heerlijk als hij staat
    maar kan er nooit lang van genieten
    stom eigenlijk want het is altijd super gezellig maar vind het dan altijd zo snel vol lijken:)

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Yep, hier net zo! Vond de lampjes echt een verschrikking en het enige wat we nu hoeven te doen is de boom beneden neer te zetten en de stekker in het stopcontact doen :cool: We hebben een boom met ledlampjes in de takken verwerkt. Ideaal! Staat ook mooi trouwens :)

3. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Het weekend na Sinterklaas.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik denk ergens midden december..

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wanneer ik de kerstkriebels krijg... Het ene jaar is dat op 6 december, maar het jaar erop pas op 20 december. Het verschilt dus. Over het algemeen wel ergens daar tussen in het midden ofzo ;)

Ik baal altijd van het vele werk wat ik dan weer moet gaan doen (alleen, want mijn partner is niet het behulpzame type) en vind het teveel gedoe. Dat opzetten voelt voor mij alles behalve vredelievend en kerstachtig. Ik ben er niet goed in en op de één of andere manier zien andermans bomen er altijd beter uit en voel ik mij zoals die rare wolk in dat filmpje met die ooievaar van Pixars partly cloudy.

Ik zet hem gewoon op dat moment dat ik denk: als ik het nu niet doe, is het schandalig. Dus als het centrum al versierd is, iedereen over kerst praat, ik al minstens 3x Wham! gehoord heb etc.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Denk dat we hem 6 december opzetten, of in ieder geval in dat weekend. Kan niet wachten!

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het weekend na Sinterklaas komt de kerstversiering in de woonkamer.
    Het wordt dit jaar een klein boompje naast de TV.
    De box staat namelijk op de plek waar normaliter onze grote kunstkerstboom staat. Ergens anders kan de boom niet staan helaas.

8. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    8 december! 7 december vieren we nog sinterklaas en dan de dag erna meteen de kerstboom op! :)
    Normaal gesproken enorme fan van de kerstboom, maar ben benieuwd hoe ik er over 2 weken over denk, aangezien ik op mn eindje loop dan ;)

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Eigenlijk pas als ik zin heb. En ik moet heel veel zin verzamelen, voordat het uiteindelijk ook gebeurt.
    Meestal zo rond de 15de.

10. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.500
    13.970
    113
    Vrouw
    Ik begin op 6 december maar vrees dat ik het hele weekend bezig ben. We hebben vorig jaar in de uitverkoop een nieuw boompje gekocht, 2.60m hoog en 1.20m doorsnede... Dus ook maar kijken of ik ondertussen genoeg extra ballen heb gekocht.
    Daarnaast natuurlijk nog het kerstdorp maken, huis versieren en de voor en achtertuin. Ik heb er zin in!:D

11. Mom2Bvannummer3

Mom2Bvannummer3 Actief lid

22 aug 2013
    106
    0
    0
    Amstelveen
    Wanneer ik verhuisd ben naar mijn nieuwe woning (over anderhalve week !) Wanneer ik dan de kerstspullen tussen al mijn andere troep terug vindt, kan ik dat meteen een plek geven en kan ik mijn nieuwe huisje mooi aankleden met kerstversiering !

12. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ik denk morgen of zondag, morgen nieuwe kerstspullen halen :)

Ach, is niet vroeg hoor, vorig jaar en t jaar daarvoor al in oktober neergezet. Dat waren 2 dagen van, wat gaan we vandaag eens doen? ;)

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Volgend weekend, wij vieren zondag sinterklaas. Die middag zet ik hem denk ik.

14. maria04

maria04 Niet meer actief

Na mijn dochters verjaardag dus 17 dec

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    6/7 december

16. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij vieren sinterklaas 7 december, dus misschien de zondag daarna (afhankelijk hoe laat we weer thuis zijn, logeren met z'n allen bij mijn ouders), in de loop van die week of het weekend daarna.

Lampjes nooit problemen mee trouwens, wikkel ze altijd om een stuk dubbelgevouwen karton, dus dan is het de eerste 2 lampjes (beide uiteinden) vast zetten en de rest om de boom draperen. En met opruimen weer het middelste lampje pakken, en dan alles weer om het karton wikkelen. Mijn ouders deden het altijd met opgerolde kranten.

Morgen eerst nog even wat nieuwe kerstballen er bij halen :)

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    6 december, als Sinterklaas zeg maar net z'n hakken over de drempel heeft.

18. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Met lichtjes! Beste koop ever :)

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Tussen 6 en 10 dec. Kijken waneer mijn man vrij is dan doen we het samen:D.

20. Linda86

Linda86 VIP lid

Elk jaar op 6 december! En op 6 januari halen we 'm weer weg.

Deel Deze Pagina