Hier staat de kerstboom altijd erg in de weg dus we zetten hem zo laat mogelijk haha. Op 1 of 2 januari gaat hij weer weg.
Dit jaar slaan wij over Half december ga ik bevallen en ik heb een enorm zware zwangerschap en nasleep door de HG. Dus dit jaar is het voor ons echt even niet handig.
1 Dag voor kerst en op 1 januari weer de deur uit!! Wat een hysterische verschrikking vind ik het Doe het voor de kids... MAARRR... Mogelijk dit jaar eerder. Zag een heel gaaf houten exemplaar @ Xenos.
eerder altijd 30 november maar nu met een kleintje van bijna 2 op 6 december. Lampjes doe ik altijd oprollen op een lege 1,5 liter fles, zo heb ik nooit ruzie en knoopjes
Op 6 december zetten we 'm op! Of misschien in het eerste Adventweekend. Dat deden we toen we nog in Duitsland woonden. Moet er nog even over denken.
We verhuizen op 21 december, dus ik zet mooi nog op 22 december de kerstboom op *Lees: ik haal hem uit de doos en hij valt vanzelf in elkaar inclusief lampjes die er al inzitten. * Vorig jaar hadden we ook al geen kerstboom omdat er toen foto's gemaakt werken voor op Funda en we met kerst een midweekje weg waren. Zoon had het toen nog niet echt door, maar heeft het nu al een paar weken over een kerstboom, dus ik kan het niet maken hem niet neer te zetten.
Niet. Wij zitten die week in CP de Huttenheugte en oud en nieuw word hier met een groep van 30 man gevierd dus dan staat hij toch maar in de weg.. Ik ga 2 kleine neppers halen bij de HEMA en die zet ik op mijn dressoir en de ramen kleed ik gezellig aan met raamstickers en dan wat kerststerren op de tafels.
Denk dat wij hem 6 of 7 december uitzoeken en meenemen en dat ik hem ergens de 12e neerzet. Vind het anders zo zonde dat ie zo kort staat, hij gaat bij ons op oudejaarsdag al de deur uit. Mooi brandhout voor de grote vuurstapel (en dan hoef ik in de week erna niet alsnog die boom kwijt zien te raken). Was 2 weken geleden bij Tuinland en wat een prachtige kerstversieringen zeg.
Ik denk in het weekend van 7/8 december. Mijn handen jeuken in ieder geval al, en heb al weer geld opzij gezet om weer spulletjes bij te kopen, jeeeeeej