Wanneer 'zichtbaar' zwanger bij de eerste??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roosangel26, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Met 20 weken had ik het gevoel dat je het wel kon zien maar was het ook nog wel goed te verbergen. Inmiddels zie je echt wel dat ik zwanger ben vond ik zelf maar mensen die me niet kennen die ik het dan zo terloops vertel zegge. Oh ik dacht dat je gewoon wat gezetter was :$

2. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik krijg nu iets een buikje...(vooral als ik lig voel, en zie,ik precies waar hij zit)savonds lijkt hij enorm maar ik kijk maar gewoon naar mn ochtendbuik :p

Ik denk dat je buik pas echt zichtbaar word als je baarmoeder boven je navel zit of niet? Als ik na mijn eigen buik kijk (onderbuik wat dikker dan de rest) lijkt me dat logischer?

3. DigiGee

DigiGee Niet meer actief

Bij mij was het al heel snel, heel erg duidelijk. Kon het echt niet lang geheim houden.

Enkele weken geleden zei een klant van ons al "oh wat heb je een mooi buikje!" Terwijl ik op DIT moment pas 11+4 ben :D Kon het met 8 weken dus al echt niet meer verborgen houden.

Bijgevoegde bestanden:

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Vreemden pas na een weekje of 24/25 bij de eerste.
    Voor mijn man was er wel al duidelijk verandering te zien na een weekje of 7.

5. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Vanaf ongeveer 13 weken droeg ik geloof ik een zwangerschapsbroek. Mensen die me goed kenden konden het toen ook goed zien. Maar mensen die me niet goed kenden durfden nog niks te vragen! Dat kwam pas net voor de 20 weken echo, dat vrijwel onbekenden spontaan vroegen of ik zwanger was! Daarvoor dachten ze misschien dat ik gewoon wat teveel gegeten had ;)

6. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Vanaf 14 weken droeg ik een positie broek, en vanaf 16 weken begon je het ook duidelijk te zien.
    Daarvoor zag ik ook wel wat, maar dat was meer een darmen buikje:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,5 KB
      Weergaven:
      8
  7. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Hier zag je t ook vrij snel met deze zwangerschap...
    bij me eerste ook pas laat, met 19 weken kon ik net zo goed gewoon wat dik zijn... lol

Maar nu heb ik toch echt een buik die niet te verbergen is...

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Bij mijn eerste was het echt pas goed zichtbaar na 20 weken, toen kreeg ik dat ook te horen van collega's... daarvoor had men "twijfels" om het maar zo te zeggen. Okay ze wisten t wel, maar wanneer je t niet wist dan had je ook kunnen denken dat ik "dik" was

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Pas met een week of 14/15 kan je wat zien van je buik als je slank bent. Het buikje wat je daarvoor soms hebt zijn je darmen die savonds opgezet zijn door de hormonen. Vandaar dattie in de ochtend kleiner is.

In week 14/15 is je baarmoeder wat meer naar voren en gegroeid zodat je hem kan zien.

10. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik pas een buikje met 26 weken. Maar.. Oh... Wat ging het groeien snel vanaf die tijd hihih..

Bij deze zwangerschap merk ik dat het nu al begint met groeien (bijna 18 weken)

Maar bij iedere vrouw is het anders, en iedere zwangerschap is anders!

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Rond 18/19 weken zag je een baby-zwangerschapsbuikje. Daarvoor opgezette darmen:p

12. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Bij 16 weken was ´ie er ineens.

13. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Bij mij zag je het goed rond week 24. Daarvoor kon ik een strak shirtje aandoen en iedereen die verbaasd keek als ik zei zwanger te zijn.
    Als ik nu iets wijds aandoe (27 weken) dan zie je het nog steeds niet veel

14. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    pas bij ongeveer 18/19 weken zag je bij mij dat ik zwanger was.. :) heeeeerlijk!

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    bij mij zag je met 21 weken pas iets.

16. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Bij mij zie je het beter met kleren... Zonder kleren zie ik echt nog bijna niks hoor... Hoe gek is dat?

17. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij kon je het rond ongeveer 17/18 weken zien! ZO leuk! Ik doe er ook wel mijn best voor het te showen hoor, dus als ik 's ochtends iets aantrek waarin je het minder goed ziet, trek ik snel iets anders aan! ;) Ook zwanger van de eerste!

18. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Dat andere, onbekende, mensen (die het dus niet wisten) het zagen? Toen was ik rond de 20 weken, denk ik.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Rond 15 weken.

20. maska

maska Nieuw lid

19 jun 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu zes weken zwanger maar vind het s'avonds al niet meer zo lekker met die strakke skinny's.
    Hopen dat het buikje nog even weg blijft, wel zo handig ivm met mijn werk!

Deel Deze Pagina