tot 20 weken kreeg ik klein hobbeltje haha maar dan nog twijfelde mensen 'is ze nou aangekomen of zwanger?'
Ik ben nu 14 weken, ook best slank en zie t zelf heel goed maar van t weekend zeiden mensen nog dat je t nauwelijks zag. Beetje molliger misschien.... Pas ook al mn kleren nog tot ongeveer 18 uur haha, dan gaat mn broek knelln. hoop dat buik snel zichtbaar wordt, deze fase waarin ik lijk alsof ik teveel heb gegeten vind ik maar niets! Och, komt vast goed!
Zelf dacht ik dat iedereen het met 7 weken al zag, maar als ik foto's terugzie, denk ik dat het met 18 weken pas echt te zien was. Bij de 2e was het met 20 weken nog te verbloemen, dit keer is er nog weinig te zien, maar vermoed dat het niet al te lang duurt, aangezien de kilo's er snel bij komen.
Ik ben bijna 14 weken zwanger. Vriend en ik zien het echt al als ik naakt loop, vooral 's avonds. Maar in gewone kleding die iets wijder valt, valt het niet op. Bij strakke topjes wel. Ik kan het nog aardig verbergen, ook omdat het nog niet echt een mooi zwanger buikje is voor mijn gevoel maar meer een darmenbuikje! Als ik naar het toilet ben geweest is het ook weer minder lijkt wel!
Ben stevig gebouwd en dacht dat je het dan later zou zien. Nou, niet dus...met 11 weken al echt wel zichtbaar! Maar zegt helemaal niets hoor, het verschil is goed te zien in m'n groep van de zwangerschapscursus. Allemaal ongeveer even ver en bij sommigen is het al erg goed te zien maar bij anderen zie je het net. Maar ik zou zeggen, geniet ervan zolang het kan want een dikke buik is ook niet alles xD manlief moet mijn sokken bijv. aantrekken haha!
Rond de 20 weken begon het vanaf week 25 echt dat iedereen ziet dat het een zwangerschapsbuik is.. Ik dacht dat t snel zichtbaar zou zijn omdat ik slank ben maar dat viel tegen (manlief en ik zagen het wel als ik naakt was vrij vroeg)
bij de eerste pas met 27 weken, maar toen was ik echt een stuk zwaarder, dus zat de baby goed verboren. Nu de tweede zag ik het zelf met een week of 11/12 (baarmoeder zit wat hoger dan vorige keer dus de darmen ook al sneller naar boven geduwd) maar omdat ik net zo'n 25 kilo ben afgevallen vermoed ik dat andere nu met ruim 19 weken niet durven te vragen maar wel vermoeden dat ik zwanger ben of gewoon weer minder sport/slechter eet... Ik ben er niet heel open over op het werk enzo, en iedereen is stomverbaasd als ik zeg dat ik al bijna op de helft ben
Ik denk met de eerste pas na 20 weken... en nu met de tweede kan je het al wel zien vind ik, hoewel een collega vanmorgen nog tegen me zei dat je er echt nog niks van ziet... Hangt ook een beetje af van hoe je buik zich in het algemeen "gedraagt" denk ik... Als ik afval, dan is dat altijd op mijn buik bijvoorbeeld, dus dan zal je dat misschien ook pas later zien?
Vanaf week 20 klein beetje. Vanaf week 26 steeds beter! Ben verder slank dus duurde ook best lang voordat het zichtbaar was. Is nu bij de tweede wel anders!
Ik heb sinds een week een buikje, maar mensen durven nog niet te vragen of ik zwanger ben. Ben van mezelf erg slank dus dacht ook dat ik vrij snel een buik zou krijgen, maar dat viel tegen!
Stiekem best fijn om dit allemaal te lezen! Ik ben inmiddels 17 weken zwanger en overal waar ik kom weer die vragen; Heb je je buik thuisgelaten? Ben je wel echt zwanger? Je bent vast net zwanger? Waar is je buik? Terwijl ik en mijn vriend het wel zien (vooral zonder kleding) omdat wij mijn lichaam gewoon veel beter kennen.. Ik werd er inmiddels gewoon onzeker van, dus ik ben blij dat het dus zo kan verschillen per persoon.