Bij de eerste weet ik niet meer wanneer ik een echte buik kreeg, maar ook al wel redelijk snel volgens mij. Nu bijna 10 weken en pas 's avonds echt niet meer in mijn broeken. Ook niet in de wat grotere broeken. Ik ben dan wel niet de dunste, maar weeg nu 1 kilo minder dan begin van de zwangerschap, dus komt daar niet door.
Ik ga nu richting de 20 weken zwanger van de tweede, maar je ziet nog niks. Nou heb ik van mezelf al een buikje, dus dat scheelt ook wel denk ik. Bij de eerste was ook pas ruim na de 20 weken wat te zien. Eigen broeken pas ik ook nog prima. Heb het dus ook lang geheim kunnen houden.
ik heb net een test gedaan en 4 weken zwanger, ben benieuwd wanneer me buik gaat groeien ik heb een dun postuur dus ik denk dat je het snel gaat zien
Hier bij de tweede al met 5 weken, echt bizar snel! Ik heb het daarom ook snel kenbaar gemaakt. Met 7 weken zag een cassiere het al.. Normale broeken paste ik eigenlijk meteen al niet meer.
Hier ook veel sneller zichtbaar. Vorige keer met 20 weken een klein bolletje, een duidelijke buik werd het pas met 27 weken ofzo? Nu 16 weken en ziet er net zo uit als vorige keer met 27 weken. Misschien gaat het nog sneller als je zwangerschappen sneller op elkaar zitten? Iemand daar ervaring mee? Wat ik me afvroeg... Eindigt je buik dan ook groter?
Hier ook bijna 7 weken en heb al een aantal mensen gehoord die vinden dat ik ben 'aangekomen' (brutaal he?! Whahaha) maar ze krijgen 't lekker nog niet uit mijn mond!! Ik heb 'gewoon heeeel veel gesnaaid en veel uiteten geweest op vakantie, al dat lekkere eten ook hmmm...' Maar goed, hier kunnen de broeken ook amper nog dicht, heb zelfs m'n zwangerschapsleggings al aan... Lekker heur die opgezette darmen!
wat leuk alle reacties dames!!! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap rond 8 weken bekend gemaakt dat we in verwachting waren....nu wil ik ook rond de 12-15 weken wachten totdat we het geslacht weten om het bekend te maken hahahaha maar hey ik moet eerst zwanger worden maar heel leuk om alvast zulke reacties te lezen
Met 8 weken hadden sommige collega's het al gezien. Gelukkig hadden ze het fatsoen om het niet aan me te vragen totdat ik het zelf bekendmaakte. Met 8 weken moest ik dus ook echt de positiebroeken uit de kast trekken.
Dit is zo leuk om te lezen! Ik ben dus niet de enige hihi. Werd deze week al bekeken met de opmerking: denk dat het niet meer lang gaat duren bij jou. Daar sta je dan wel even te kijken hihi.
Is nu mijn derde zwangerschap, telkens opnieuw zwanger na ongeveer een goed jaar. Zelfs nu de derde keer duurt het heel erg lang voor je het ziet. Nu met 23 weken eindelijk een kleine bolling. Heb verder een BMI van 19 dus echt niet mollig van mezelf ofzo.
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik rond de 9 weken voor het eerst een positiejeans aan getrokken. Nu 6 weken zwanger en mijn broeken knellen al behoorlijk. Heb echt een darmenbuikje en s avonds is dat helemaal erg!
1e zwangerschap: beginnend buikje met 18/19 weken 2e zwangerschap: beginnend buikje rond 20 weken En nu dus 14 weken in verwachting van onze derde en ik begin nu wel iets te zien! Ik ben trouwens 167 cm en 62 kilo dus een normaal gewicht.