Hallo, Even n vraagje... Ik heb weleens gehoord dat als je afscheiding zoet smaakt dat dat met n zwangerschap te maken heeft, maar klopt dit ook? Mijn partner wist me net te vertellen dat ik zoet smaak. Nu ben ik dus nieuwsgierig of die theorie dus ook klopt ja of de nee? Groetjes Miranda
Hoi miranda, Het zou zo maar kunnen. Al denk ik dat het niet zozeer echt met de zwangerschap te maken heeft al wat je zuurgraad wel zoeter in je schede tijdens de zwangerschap. Sperma smaakt naar het gene wat je partner daarvoor heeft gegeten word wel eens gezegd misschein is dit ook te proeven bij de vrouw. Imke
Hartelijk bedankt en ik laat t wel weten wat t nu was... over n dag of 4 is mn NOD. Ik hoop zo zwangerschap maar wie zal het zeggen.... Heb wel enkele symptomen maar om nou te spreken van zwanger!
Hallo Imke, Nog n vraagje.... Als mn partner bijv gisteren sinaasappels at of jus d'orange dronk.... zou zijn sperma dan vandaag zoet of zuur proeven? Hopelijk kun je me bevrijden van deze vraag want dan kan ik n oplossing voor mijn eigen hebben. groetjes miranda