Hoi iedereen! Ik heb sinds vandaag verlof! Ik had het niet verwacht maar ik mis het werk )en dan vooral mijn collega´s en bepaalde clienten!! Het zal wel even afkicken zijn denk ik. Ik heb vannacht zelfs gedroomd dat ik toch aan het werk gegaan was en dat ik mijn baas opbelde om te zeggen dat hij mijn verlof nog wel even uit kon stellen. Het slaat eigenlijk nergens op want mijn lichaam wil echt niet meer werken en zo lang in de auto zitten met dit weer! Meer mensen die eigenlijk nog wel verder willen? Verder is alles in huis natuurlijk nog lang niet klaar voor de komst van guppie. Om mijn werk vol te houden is er enigzins een achterstand ontstaan in mijn huishouding. Ik heb vandaag nog geen zin om er iets aan te doen en weet ook niet zo goed waar te beginnen! Ik ben nu 33+6 dagen
Haha!! Je hoeft ook nie tmeteen vandaag te beginnen met je huishouden! Alles op zn tijd! Denk dat je even aan het idee moet wennen.. Lijkt me inderdaad straks ook wel vreemd om ineens van 40 uren in de week werken naar 0 uren te gaan tijdens mn verlof! Rustig aan en probeer ervan te genieten! De knop moet nog even om!
ik had voor me verlof ook nog vakantie opgenomen dus zit al tijdje thuis..mis me werk wel met de bewoners en collega's maar lichamelijk trek ik het toch niet meer om nu nog te werken heb veel last van me rug.. gewoon genieten van je verlof lekker rustig aan..en je huishouden kan ook nog wel wachten gewoon alles relaxed doen..tenminste dat doe ik haha..elke dag een klusje.. geniet er van!!
Hier ook wel herkenbaar. Liep vrijdag het kantoor uit, laatste dag. Alles goed kunnen afsluiten, maar voelde me helemaal niet zo blij merkte ik Heb vervolgens het hele weekend geslapen ZzZzzo moe...ben lichamelijk ook wel toe aan verlof merk ik. Nu maandag ben ik echt wel blij met het verlof...heb het nodig en ook nog het nodige te doen. Doe iedere dag een klusje en ga vooral VEEL dvd's huren en lunchen met vriendinnen hahaha.... hoop dat je er ook snel van kan gaan genieten.
ow dames, ik kijk juist echt uit nu naar mn verlof, nog 3 weekjes werken! maar wie weet, als het dalijk zo ver is, dan mis ik het vast hoor, lekker kletsen met mn collega's, de kindjes ( werk op kdv). maar denk toch wel dat ik het Heerlijk zal vinden
Ik moet nog twee daagjes werken en dan heb ik verlof! vind het toch wel een gek idee hoor, om straks vrij te zijn! Zal het ook best missen, mijn werk, maar denk dat het gewoon eventjes wennen is!
Ik heb deze week sinds maandag officieel verlof, maar heb van het ziekenhuis al twee weken eerder bedrust voorgeschreven gekregen Daardoor geen afscheid kunnen nemen van mijn collega's, of zaken goed af kunnen ronden. Gelukkig had ik wel al eerder al mijn persoonlijke spullen mee naar huis genomen. Waarschijnlijk kom ik er na mijn verlof niet meer terug, aangezien mijn werkgever mij wil ontslaan (vrouwen met kinderen zijn te lastig in de IT, zeker als ze parttime willen werken). Mijn plannen om tijdens mijn verlof leuke dingen te gaan doen kan ik helaas ook niet uitvoeren, ik moet echt rust houden. Daar baal ik wel van, maar mijn lichaam *kan* gewoon momenteel niet veel meer. Lastig hoor met al die nesteldrang in mijn hoofd