Julia past gewoon haar maat 68 jas van vorig jaar nog Hoe bizar! Hij was toen nog wel groot, maar nu issie zeker niet te klein nog! Hoe vreemd kunnen maten dan vallen!
Hier precies hetzelfde, ook een jas maat 68. En Jens is echt absoluut niet klein (heeft maat 86). Echt super raar, maar wel handig, twee jassen!
Hier kan ze er ook nog in, in maatje 68 apart he! Haar maatje 80 jas van nu verzuipt ze in, dus die is vast voor volgend jaar
J. past ook nog in haar jas van vorig jaar van maat 80, terwijl ze nu maat 92 heeft. Vorig jaar was hij inderdaad nog wat te groot en nu past hij precies. Ik denk niet dat ze er de hele winter mee doorkomt, maar kan ik waarschijnlijk haar nieuwe jas wel mooi een jas in de uitverkoop kopen. Handig, toch?
hier ook inderdaad - fijn, want ik was hard op zoek naar een andere jas in 92 en dat viel me nog érg tegen. Ik heb er dan ook geen 50 euro voor over hoor, moet ik zeggen. Maar in de prijsklasse 25/30 euro - was óf de maat er niet, of een jas zonder capuchon (en dat is 1 van de vereiste wat mij betreft) of het ritsje was na 3 x open en dicht doen al gaar... (leuke jas bij Piet Kerkhof). Maar we blijken onverwachts iets langer tijd te hebben om te zoeken, dat was een meevaller
Hier ook, van de zomer ook en nu de winterjas van vorig jaar. Ik rekende er ook een beetje op, want nu kan ik een nieuwe kopen in de uitverkoop. Heb ik van de zomer ook gedaan.
Hier ook! Ik had vorig jaar in de uitverkoop een hele mooie Noppies jas gekocht maat 86. Hij paste vorigjaar alleen het bodywarmgedeelte, de mouwen waren te lang. Maar nu past die hem precies! Heb ik niet zo'n haast de perfecte winterjas voor dit jaar te vindn.
Haha, nog niet eens zo gek dus! Julia heeft nu 3 jassen Die van vorig jaar (maat 68), een nieuwe voor de herfst (maat 74) en net een nieuwe die wat klein valt in maat 80, van bakkaboe. Die nieuwe is zodat ze daar in ieder geval de winter mee door kan. Maar ja, voorlopig hebben we genoeg
Jelle heeft de vorige winter en de winter daarvoor ook dezelfde jas aangehad. Lekker makkelijk, want ik vind het elk jaar weer een drama om een winterjas te vinden. In augustus denk ik nog niet aan de winter en als ik in september ga zoeken, zijn ze ineens allemaal al weg... Voor Jitte heb ik nu wel een leuke winterjas gekocht, en met een beetje geluk kan ze daar volgend jaar in elk geval nog een gedeelte van de winter mee doen.
Oh, hier past ze haar jas van vorig jaar ook nog hoor. Ik denk dat het maat 68 of 74 is, staat er niet meer in en ik had hem gekregen . Ze heeft nog een vergelijkbaar jasje in een wat grotere maat hangen (ook geen idee welke maat) en een jasje in 80 en een in 92. Die laatste jasjes zijn allebei van H&M en ze zijn precies even groot, dát vind ik pas raar
Dochter past oook nog 2 van de 3 jassen van vorig jaar. Ze heeft dus geen nieuwe jas gekregen en mocht ze flink groeien kopen we in januari/februari wel een uitverkoopjas erbij.
Was het hier maar zo'n feest dat mijn zoontje zijn jas van verleden jaar nog aankon. Bij hem moet ik helaas bijna elk seizoen een nieuwe jas kopen maar hij is dan ook uit de kluiten gewassen en blijft maar groeien wees maar blij het scheelt toch weer in de portemonee hoor
Hier paste hij ook nog maar heb hem toch verkocht op mp, wilde gewoon een nieuwe... Had het ook niet verwacht trouwens, stond net als jij even raar te kijken denk ik!
Hier hetzelfde, heb een goedkope extra jas gekocht (die hij waarschijnlijk volgend jaar nog wel past, is wat groot). Maar Milan heeft nu maat 92/98 en de jas is maat 86.
zal ik het nog gekker maken? Mijn dochter met maatje 98 past de jas van haar broertje in maat 68. Voor hem nog wel wat ruim, maar hij ligt toch in de wagen... Alleen de mouwen zijn wat krap, maar het lijfje zit als gegoten!
Hier 4 winterjassen 74 en 1 80 die groot vallen kan me voorstellen dat die jas volgend jaar ook nog wel gaan passen. Vind het sowieso met jassen dat ze enorm vallen maar maatje 68 ga ik niet kopen want dan ben ik bang dat ze halverwege de winter er niet meer in past. En liever iets te groot en ruimte voor warme kleding eronder en de mouwen iets langer dan dat het aan de krappe kant is.
Gek is dat ja hier hebben we het ook. Mijn zoontje pas zelfs zijn zwembroekje maat 62 nog met luier eronder. Maar hij is vrij tenger en weegt nu net 9 kg.