Tripp Trapp White Wash Beige??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loes83, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hoi,
    Wij hebben vanmiddag onze lading baby spullen binnen gekregen van de Babydump. We zijn begonnen aan de Tripp Trapp stoel. Deze hebben wij besteld in de kleur White Wash, maar hij neigt beige. Wij hebben White Wash meubels en de stoel is echt geen white wash!
    Hebben meerdere mensen dit of zit er bij ons misschien een foutje in de kleur?
    Groetjes

2. youdidit

youdidit Actief lid

30 apr 2012
    150
    7
    18
    Ja, hier hetzelfde maar ik kan er mee leven en manlief vond het helemaal niet erg.

3. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt, in de winkel gezien. Het is geen whitewash wat we normaal kennen.

4. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Bij mijn ouders staat een white wash tripp trapp en die is ook niet echt white wash maar meer een wat lichtere versie van de naturel kleur.
    Had je hem wel in het echt in de winkel gezien voordat je hebt besteld?

5. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Gewoon terugbrengen als je m niet mooi vindt! Wij hadden een box besteld bij babydump en toen we deze uitpakten was de kleur echt niet onze smaak. Terug naar de winkel gegaan en we hebben m kunnen ruilen, was geen enkel probleem.

6. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Wij hebben de stoel wel in de winkel gezien, maar naar ons idee was hij daar toch witter. Er staat natuurlijk ook niks white wash naast in de winkel. Thuis naast de rest viel het pas echt op.

7. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Wij hebben de stoel wel in de winkel gezien, maar naar ons idee was hij daar toch witter. Er staat natuurlijk ook niks white wash naast in de winkel. Thuis naast de rest viel het pas echt op.

8. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ff contact opnemen met Baby-Dump lijkt me :)

9. youdidit

youdidit Actief lid

30 apr 2012
    150
    7
    18
    Stoel was in de winkel naar ons idee ook niet echt heel wit....en white wash isnogal een ruim begrip. Zo vond de makelaar ons huis toen wij het kochten, voorzien van white wash schilderwerk. Ik lachtte hem toenrecht in z'n grzicht uit want het stond gewoon in de grondverf.

Maar heb je de stoel al gemonteerd? Anders gewoon contact opnemen met baby dump, prima klantenservice.

Deel Deze Pagina