Hoi!!! Ik heb al een kleine van 5,maar ik weet het nog precies hoe het ging...Het begon toen ik 1 week vóór ik ongi moest worden,ik ging heel vaak uit,elke vrijdag en zaterdag op een dag,was ik inees zooooo moe,ik had nergens zin in,maar dacht misschien dat elke weekend weg gaan mij toen zwaar was,maar goed niks verder gemerkt,1 week Na dat ongi helemaal niet kwan,en ik was altijd optijd,Nooit fout geweest,klinkt gek,maar altijd tussen 13:00 en 14:00..toen voelde ik me misselijk,en mijn (.)(.) waren al wat gevoelig...2e zs, zal ik ook ongi moeten worden werd ik helemaaaaal ziek,heel erg misselijk,duizelig,alle sy had ik gewoon en heel erg,maar helaas met 8 weken op gehouden hij of zij had niet echt meer zin in..nu ben ik weer aan het proberen,flink geoefend,4/09 laatste ongi dus ben benieuwd. Succes
@pari: ik hoor het wel meid. Ik ben het wachten beu. hoop ook mijn zinnen wat te verzetten, maar dat lukt niet goed. Hou me op de hoogte
@pinkster: Dat is wel handig als je regelmatig bent en als het niet op de exacte dag komt. Zoiets heb ik ook, qua pijn,maar ik weet neit of mijn cyclus weer onregelmatig wordt of dat ik nu overtijd ben(aangezien de ''zwangerschapsklachten'')soms voel ik pijn en soms niet als ik ongi moet worden. Dat was wel lekker voordat ik aan de pil begon, was ik het exact na 4 maanden maar voelde mischien 1 van de 4 x echt menstruatiepijn.(alleen jammer dat ik niet altijd van te voren wist wanneer ik ongi moest worden). Sorry for your lost, all the best dit keer! houd je me op de hoogte? @Vickske: nog niet ongi...hoopt dat het lukt met verzetten meid!
Jah dat doe ik zeker...vanochtend had zeer pijnlijk tepels...ach ja,wie weet want ik moet begin october ongi worden,dus als wat is ze ik het meteen.. Gr.Karine
@pari: heb een positieve test in mijn handen. Ik moet woensdag bloed laten trekken, hoop dat alles goed is. Hoe is het met jou?
@Vickske: Dat is goed nieuws zeg! Gefeliciteerd!(voel me ook een beetje in de wolken met je nieuws, ben superblij voor je!) Hoop dat alles goed uit het onderzoek komt! (hoeveel dagen was jij nu overtijd?) Ik wou eergisteren testen maar ik had geen testen meer, ik ben van plan morgenochtend nog eens te gaan testen ...wie weet wat er uit komt......ik heb een wat ietsie pietsjie meer gevoelige tepels en af en toe misselijkheid nog steeds en soms wat meer moe maar thats it. @Pinkster: hoe gaat ie nu bij jou? al goed nieuws?
Update: nog niet ongesteld, getest vanmorgen maar negatief. Hele scherm roze met controle streep tot 5 minuten maar geen 2 roze strepen. nog wel gevoelige tepels,zelf ienie minie pijnlijk.
@pari: Ik heb maandag te horen gekregen dat ik weer een MK heb gehad. Ik moet geen curretage doen, dus we mogen in principe weer gewoon proberen, maar nu nog de klik maken om terug uit mijn dalletje te kruipen. Ik heb nog een zoontje van 4j en voor hem moet ik sterk blijven.
@ Vickske: wat naar om te horen! wens je sterkte, je hebt gelijk voor je 4jarige kind moet je sterk zijn ja wat is een curretage,als ik vragen mag? @wondertje: leuk dat je ook komt meekijken/babbellen. hoe gaat het bij jou en zwanger worden?
Vanmorgen getest...negatief.....en nog steeds geen ongie...alleen af en toe wat trekkerige krampjes verder geen ongi klachten....ben nooit overtijd...altijd max 26 dagen en nu op dag 28...ik begrijp er niets meer van....maar wachten tot de ongi komt denk ik maar!
Goede morgen meiden!!! Nog iemand positief getest???Ik moet volgende week pas,heb last van gevoelig(.)(.),jeunken aan me tepels,meer niet eigelijks,af toe heel moe..Maar Pari meid,heb je nieuws voor ons? Vickske: Ik heb ook in juni mk gehad...het is een heel rot gevoel..sterkt ermee...ik hoorde dat na een mk de kans juist grooter is om binnen kort weer zwanger te raken!!!We duimen hier en ik ga voor je bidden!!!
@pinkster: ik hoop het zo, maar het is nu mijn 2de MK, in mei heb ik er ook al één gehad. deze maand doen we het rustig aan en we zien wel. Alles even laten bezinken
goedenavond dames! Vanochtend weer maar eens getest, maar wederom negatief. nog niet ongesteld, geen ongi krampen wel onderrugpijn (maar kan ook door me steunzolen en hele dagen staan werken) Wel heb ik nog steeds gevoelige tepels(kleine aanraking, erg pijnlijk) en als in me borsten druk(achter me tepels zeg maar0 dat doet ook beetje pijn. gewoon in me borsten knijpen of aanraken niet. ik wacht dus maar af nog weer eens een weekje of ik doe volgende week ff afspraak maken bij de huisarts(ben nu verhuist moet me ff inschrijven nu) allemaal sterkte met zwanger worden en vickske jij sterkt met het laat bezinken !
Je heb gelijk...het komt goed meid!!Niet te veel bezig zijn en lekker van je leven genieten....op een onverwachte momente komt ie wel Xxx Kariny
Raar is dat..je heb geen zekerheid,je weet het niet waar je aan toe ben,en als je denk dat raak is,dan is het niet zo!!! Succes verder met je verhuising,en hoop verder goede nieuwes horen!!!
Pari@ Hoe gaat het nu? al ongi of toch raak? Die onzekerheid om gek van te worden. Houd het aan zo , zou ik idd huisarts even bellen. Is vast wel een arts bereid naar je te luisteren. Succes laat je even weten?
JAHHHHH ik ben zwanger!!!!! Na een paar dagen overtijd te zijn gisterochtend dan eindelijk positief getest...gistermiddag en vanmorgen beide weer positief en steeds een duidelijker/donkeder lijntje!!!! Jeetje wat is dit onwerkelijk zeg!!!! De andere wachtende meiden al nieuws????
Goedenmiddag dames! GEFELICITEERD WONDERTJES! wat goed nieuws! 1 van de dames hier is zwanger! Ik heb daarin tegen eigenlijk nu onzekerheid,ik ga een beetje vies praten nu(sorry). sinds gister heb ik namelijk; een tampon eruit gehaald met roze slijmerige spul erin(klein beetje) en een beetje licht bruine slijm eromheen en een lichtje rode kleine stip. vanochtend weer hetzelfde alleen wat meer bruin eromheen en een ienie mieni beetje rode slijm. nu heb ik nog steeds gevoelige tepels en geen ongi klachten zegmaar(ongi klachten voel ik zonder de pil mischien maar 1 van de 4x ) als ik ongi wordt is het gewoon normaal, ik blijf dan vloeien zegmaar vanaf het eerste moment. Nu ga ik ervan uit dat dit me ongi is alleen super lichte! Wat denken jullie meiden?(als het niet doorzet qua hoeveelheid bloed en ik me heb ingeschreven bij een HA; ik dan toch even langs ga)(ik heb dit namelijk ook gehad toen ik aan de pil was maar niet op tijd, wel dagelijks, slikte. en ik na de HA was geweest die me gwn de pil liet doorslikken terwijl ik na mijn geoel en klachten zwanger voelde. anders heb ik altijd een normale ongi gehad) sorry, beetje veel allemaal hierboven!
nou meiden..... ...vanochtend enorme buikpijn op de wc gehad en taadaa.... ongesteld!(eerst veel, moet zo nog ff kijken of het net zo veel is, maar in de middag was het alweer minder) moet ik me menstruatie nou vanaf vandaag tellen of vanaf 2 dagen geleden(met de verschijnselen van hierboven in me post)? hoe gaat het verder bij jullie ?